TAK JANGKA SYURA AKAN MENANG

in , by Nadia Johari, 15:21:00
hai assalammualaikum..

Tak Jangka Syura Akan Menang - Mula2 saya kisar ramuan herba organik, dan tambah sedikit perahan jus lemon...Dengan Suhu sederhana...(sambil pandang keatas) saya masukkan kacang buncis yg dikukus sempurna...Ayam pula dimasak dengan kombinasi teknik kukus, gril, panggang, kukus, gril, panggang, kukus..daann..  chef pun mkn dengan sedapnyerr"..biasakan dengar perkataan ni..akan keluar setiap kali serancangan Masterchef bermula..sampai hafal lagi..hahhaha..


Masterchef Selebriti yang kedua telah kembali..dan semalam adalah final untuk MAstechef Selebriti ni..peserta yang masuk ke semi final iailah Rozita Che Wan, Syura dan Celina..Namun Cik Ta kite telah kecundang..nad ingatkan Cik Ta masuk final sebab cara dia memasak macam pro..walaupun Cik Ta suka bergaya, suka bersolek, pakai bulu mata palsu, pakaian yang perghh orang cakap over la kan, tapi bab memasak pandai giler..nad terpikir macam mana la diaorng boleh terpikir nak masak tu, nak masak ni..nad ingat yang masuk final adalah Rozita dengan Celina rupanya Syura dan Celina..



Masterchef selebriti musim pertama, Dr Fazley adalah juara ...jadi siapakah juara Masterchef Selebriti musim kedua..mesti korang semua dah tau kan..si comel lote yag bertudung iaitu Syura..memang tak sangka..Syura ni kejap naik kejap turun..cara die masak pun biasa je..tapi dengan cara memasak yang biasa dan simple tu lah die telah dinobatkan sebagai Juara MAsterchef Selebriti musim kedua..Kemenangan ini membolehkan Syura menerima wang tunai berjumlah RM 60 500 yang akan disumbangkan kepada badan kebajikan yang diwakili iaitu Breast Cancer Welfare Association of Federal Territory.

Selain itu Syura mendapat hadiah pergi dan balik ke Paris..wah untungnya Syura, dapat pergi honeymoon bersama suami tercinta..wiwitt..tahniah kepada Syura.
SHARE 6 comments

Add your comment

  1. suka sangat syura menang...sebab orang Johor haha gurau je..tp syura ni kalau msk guna jiwa rasanya..org kata kalau kita msk dgn kasih syg dan sepenuh hati, walau simple tetap ada bezanya bagi yg makan...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..

    Che ta tak menangpun..hehe..minat kat dia

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. alhamdullilah. syura yang menang. tak sangka kita! hehehhee

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum..nadia :)

    ramai yg x sangka syura yg menang kn..dah rezeki dia dan keluarga... :)

    ReplyDelete
  5. muja suke sangat kalau che ta menang,, :D

    ReplyDelete
  6. oshin..tau xpe..die pun cool je time mask..

    wirda..saya minat die time die memasak

    sheila..mmg tak sangka

    ayie..tau xpe..dahla relks je msk..snyum pun manis

    muja..hhahha..takde rezeki die

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2