TIGA CPUV NUFFNANG ON GOING

in , by Nadia Johari, 15:14:00
hai assalammulaikum



Tiga CPUV Nuffnang On Going - Nad buat blog sebab nak berkongsi pengalaman dengan semua orang, sambil-sambil tu nad jana pendapatan jugak dengan blog. Saja nak cari side income kan. Iklan yang guna ialah Nuffnang. Dulu nuffnang memang tak jalan langsung then bacalah pasal nuffnang dekat blogger lain terutama blogger shida, then dari situ alhamdulillah nuffnang berjalan je, tapi perlu sentiasa berupdate blog ni..heehe..baru masyuk..Hari ni nad tengok nufnang dan ade tiga CPUV On GOing..

Invest Smart Campaign



Invest Smart Campaign merupakan satu inisiatif memperkasakan pelabur yang bertujuan untuk mewujudkan pelabur yang lebih bijak yang berdikari dan mampu membuat keputusan pelaburan yang sesuai untuk mereka. Inisiatif ini akan: Menggalakkan orang ramai untuk mengawal kewangan mereka supaya mereka boleh bertanggungjawab untuk masa depan mereka sendiri dan kekayaan. Melengkapkan pelabur dengan pengetahuan, kemahiran dan alat yang diperlukan untuk menilai dan budi bicara dalam membuat keputusan pelaburan. Menggalakkan penyertaan runcit lebih bijak dalam pasaran modal



Tesco Delivery Lab



Wah sekarang tesco dah buat delivery pulak..senang kan..dah tak payah nak keluar sesak2 pergi beli barang dapur ke atau barang keperluan..hanya pergi online dan order barang yang kita nak. Lepas tu tunggu je barang tu sampai dekat rumah. Dah macam pizzaulak kan..hehe..mudah dan senang..

Tesco Stores

website : TESCO DELIVERY LAB 


Julie's x LINE New Package



Yang ni nad tak sure apa..tapi bila tengok web dekat google nad baru tau ape benda Julie's x LINE New Package ni. Apa yang kita tau, Julies ialah biskut dan line ialah aplikasi media sosial. Julies pengeluar biskut, telah bekerjasama dengan Line aplikasi media sosial  untuk melancarkan satu lagi Julie Line Limited Edition Oat Cookies 25 Collection. Nak baca lebi baca ni http://www.nst.com.my/node/2618 

Alhamdulillah..terima kasih nuffnang..terima kasih yang datang ke blog nad..
SHARE 9 comments

Add your comment

  1. Perghhhhh tudia sekali tiga!!!! Alhamdulillah, tahniah kak...

    ReplyDelete
  2. Untung adik...akak dapat seketul je..hahaha...tapi alhamdulillah jugamkan..rezeki kan..mana boleh mengeluh..tahniah dik..

    Ala...tak boleh klik pula..hahaha..nuffnang semua tido...

    ReplyDelete
  3. pernah juga guna nuffnang dulu masa mula-mula buat blog. tapi cam takde dapat apa-apa pun. maybe sebab masa tu noob lagi menulis blog (hahaha) skrg pakai google adsense je. tapi rasa cam nk guna nuffnang lah pulak kan. hahaha!

    singgah. http://kaio.my ada 3 artikel baru setiap minggu!

    ReplyDelete
  4. wah jeles lak bila tgk...dah lama CPUV tak melekat kat blog ni.

    Jom terjah entri terkini MINDAKABUR : Bluestacks Menjalankan Aplikasi Android Pada Komputer

    ReplyDelete
  5. 1 buat nad disini.done. Duit raya buat nad.hehe

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum nad, alhamdullilah. bertambah murah rezeki sejak kawin kan. hehehe singgah menabung lazada sini~~~

    ReplyDelete
  7. Pehh best tengok orang guna Nuffnang.. Rasa motivated nak kejar lagi banyak income from blog :D

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2