hai assalammualaikum

Ratu Jannah Dan Raja Jannah Kasi Ketat , Anjal Dan Rapat - Auchhh..jangan terkejut tengok tajuk..hahaha..khas untuk para wanita dan lelaki di luar sana yang mempunyai masalah dalaman, tak kira remaja, perempuan, lelaki dan yang dah berkahwin. Nak sihat mestilah dari dalam. Ratu Jannah dan raja Jannah amat sesuai untuk korang yang mengalami masalah-masalah dalaman.

Ratu Jannah

Supplement khas untuk kesihatan wanita, penjagaan dalaman dan luaran. Ia dapat membantu mengecutkan Rahim kepada wanita selepas bersalin. Ratu Jannah juga membantu memulihkan dan memperbaiki 'Miss V" wanita selepas bersalin. Supplement ini juga dapat membantu wanita bersalin menghasilkan lebih susu badan kerana mengandungi ramuan istimewa.

Selain itu, Ratu Jannah juga membantu sakit wanita seperti senggugut. Ia juga memberi kelebihan untuk menstabilkan hormon wanita dari usia 15 tahun ke atas. Ratu Jannah juga memberi kebaikan dari segi luaran serta menganjalkan kulit, menaikkan seri muka.

Kandungan Ratu Jannah


Produk hebat Ratu Jannah diformulasikan dari khazanah semulajadi. Setiap ramuan mempunyai khasiat semulajadi yang mampu memberi kesan secara langsung kepada kaum hawa. Gabungan khasiat daripada Alfalfa, madu, kolegen, Delima, Anggur, Kacip Fatimah, manjakani/serapat, Habatussauda, Roselle, Mawar dan ramuan lain lagi.


 Harga RM37 ( Non Member) RM32 ( Member) 


Selain itu, Arabella Global resources mengeluarkan produk untuk para lelaki iaitu Raja Jannah. Ada Ratu mestilah ada Raja kan. Baru bergabung meletup kau memang debomm.

'Rahsia ratu kembali dara,
Raja Tersenyum penuh gembira,
Raja dan Ratu kini bersama,
Bahagia Umpama malam pertama"

Raja Jannah


Raja Jannah khas untuk para lelaki yang mempunyai masalah dalaman dan luaran dan memberikan tenaga yang optimum. Raja Jannah membantu menstabilkan hormon. Ramuan dari Raja Jannah membantu menghindarkan kanser Prostate. Tak tau ape itu kanser prostate boleh baca di SINI. Disamping itu, raja Jannah membantu memberikan tenaga batin.


Disarankan kepada lelaki yang bekerja kera yang berumur 20 tahun ke atas. Raja Jannah merupakan agen kesuburan, agen anti kanser prostat, agen Detoks dan Agen Viagra Semulajadi.

Kebaikkan RAJA JANNAH
1. Meningkatkan Prestasi Seks
2. Meningkatkan Libido.
3. Menambahkan tenaga
4. Merawat Mati Pucuk
5. Anti Kanser Prostate
6. Mengurangkan Keletihan Badan dan juga keletihan ketika bersama


Harga RM74 ( Non Member) RM 65 (Member)

Untuk tau lebih lanjut, pertanyaan dan pembelian boleh layari
Facebook : Raja Jannah
Facebook : Ratu Jannah
Instagram : @raja_jannah
Instagram : @ratu_jannah
Founder : Kapt Jai  / Yatie Ratu Jannah
No.Tel: 013-307 0109


 
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. bagus produk ni, 'Rahsia ratu kembali dara pewitttttt ini yang penting bagi wanita.

    ReplyDelete
  2. peeewiiittt...mcm teringin je hehe

    ReplyDelete
  3. Perrrrghhh elok sangat bagi yg dah berkahwin. Nanti ena dah kahwin nak try la hehehehe

    ReplyDelete
  4. menarik... manarik... terasa nak try... tapi... sedap tak... hehehe

    ReplyDelete
  5. Ratu Jannah memang best! Alhamdulillah berkesan utk akak.

    http://mamakembar3.blogspot.nl/2014/11/ratu-jannah-yang-best.html

    ReplyDelete