DISNEY JUNIOR MAGICAL MOMENTS

in , , , by Nadia Johari, 18:43:00
hai assalammualaikum


Disney Junior Magical Moments - Sebut je Disney, mesti tau kan yang cerita kartun. Sampai sekarang nad masih layan cerita Disney ni. Kadang nak bagi Fariza senyap, buka cerita kartun Disney ni. Dia paling suka Donald Duck..hahaa..Oleh itu, Disney telah mengadakan kempen " Disney Junior Magical Moments "

Disney Junior Creates A Magical Surprise At Bus Stop

Disney Junior Asia telah mengeluarkan satu video sosial yang memaparkan aksi Realiti Augmented yang berlaku di Asia Tenggara. Sebagai sebahagian daripada kempen "Moments Disney Junior Magical", video telah diambil untuk melihat gelagat keluarga, kejutan dan keseronokan mereka di perhentian bas seperti mereka ke dalam dunia ajaib Disney Junior - dengan karakter yang diberikan khas dari Mickey Mouse Clubhouse, Sofia Pertama, Miles dari Tomorrowland dan The Lion Guard, serta penampilan ajaib kehidupan sebenar.

Korang tengok video ni ye. Enjoy habis nad tengok. Kalau ada dekat Malaysia, nad rasa budak-budak takanak balik ni..hahaha..Tak pun ada yang ketinggalan naik bas..hehe..Macam real ok..



Tengah tunggu bas, ada pulak video ni dekat bus tsop. Mau tak seronok, keluar kartun Disney, yang korang rasa, dia berada dekat situ. Tak rasa penat tunggu bus tsop macam ni. Last sekali keluar Mickey Mouse..hehee.


Magical Moments is a celebration of your child’s favorite magical stories and characters

Sepanjang bulan September ni..setiap Jumaat..ada episod terbaru..cerita-cerita cartoon..kegemaran kanak kanak semua....Pastikan untuk menonton setiap Jumaat di Disney Junior (Astro Channel 613) pada bulan September untuk menonton Episod Baru

2 September, Friday, 9AM:
Miles from Tomorrowland “How to build a Robot-Pet/ Career Day”

9 September, Friday, 8.30AM:
Mickey Mouse Clubhouse “Mickey’s Sport-y-Thon”

16 September, Friday, 10AM:
Sofia the First “Beauty is the Beast”

23 September, Friday, 9.30AM:
The Lion Guard “Bunga and the King”


Jadi setiap hari Jumaat sila duduk depan tv, layan kartun..hehee
SHARE 1 comment

Add your comment

  1. Lama x sggah sini.. Smoga sihat selalu..
    Paling akk suka Sofia the 1st... Akk tiap2 hari tgk kartun smpai dah naik jemu tgk kartun..temankan ank tgk kartun..kihkih

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2