GELAGAT FAHRIN SETELAH BERGELAR BAPA

in , by Nadia Johari, 20:28:00
hai assalammualaikum

Fahrin Ahmad Sudah Menjadi Bapa - Semalam nad ternampak satu gambar dekat instagram kawan. Gambar yang direpost dari Instagram Fahrin Ahmad. Kelakar gambar tu,sebabnya reaksi muka Fahrin yang kepenatan menjaga baby..hahhaa..biasalah, giliran ibu dah selesai selepas berjuang melahirkan anaknya, giliran bapa pula menjaga anak membantu isteri. Bayi seberat 2.7 kilogram itu dilahirkan pada jam 4.15 petang.


Hah!! ni la gambar dia. Nad amik dari instagram Fahrin. "Tidurlah wahai anaknda.. menyusu sudah... diletak anaknda menangis.. bonda sedang tidur keletihan berjuang bersalinkan anaknda siang tadi.. Di pangkuan ayahnda dikau tenang.. mata ayahnda lah yang rabak namun rela demi kasih sayang dunia akhirat.. 😊😄 haha...." 

"Alhamdulillah syukur di atas kurniaan ini lebih-lebih lagi anak sulung kami ini berkongsi tarikh lahir dengan isteri. Saya juga bersyukur apabila semuanya berjalan dengan mudah, selamat dan lancar. Ini satu lagi pengalaman yang berharga dan tak dapat dilupakan bagi saya sebagai suami. Tambahan pula apabila menunggu dan melihat isteri melalui proses bersalin serta berada di sisinya," Menurut Fahrin, dia juga diberi peluang oleh doktor untuk memotong tali pusat anaknya itu.


Beberapa jam sebelum itu, Fahrin sempat membuat kejutan hari jadi kepada isterinya ketika di bilik bersalin.



SHARE 5 comments

Add your comment

  1. diorang x reveal lagi muka anak diorang kan....mesti hensem..

    ReplyDelete
  2. Bestnye sama tarikh lahir ibu dan anak...

    ReplyDelete
  3. bestnya sama tarikh lahir dgn anak.

    anak ajak plak tiga tiga sama tarikh lahir cuma tahun je berbeza

    ReplyDelete
  4. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2