Kecantikan, Produk Muka, Kulit Halus Bayi, Tips, Cara, Langkah Mudah

hai assalammualaikum

Produk Nickellskin Dari Korea Jadikan Kulit Wajah Lembut Seperti Bayi.


Siapa yang tak nak kulit cantik macam bayi kan? Kalaulah kulit kita ni gebu, cantik, mulus dari bayi sampai ke tua kan bagus. Ni tak, makin berusia, makin kasar kulit kita. Bila beli produk yang set lengkap ada toner, moisturizer, krim siang lah, krim malam lah, mula-mula je rajin, lepas tu terlupa atau malas. Hasilnya pun tak seberapa sebab tak konsisten. Pastu salahkan produk..hahaha.

Ni nad nak kongsi satu produk dari Korea..Ye, Korea ok!! Produk yang lengkap dalam satu botol mampu buat kulit wajah korang mulus, lembut seperti bayi kulit. Mana tau, dapat sekali wajah seperti orang Korea.

Serum Triple Stemcell


Serum  pertama di Malaysia menggunakan teknologi farmasi dan kosmetik terkini dari Korea. Ia menggabungkan bahan termahal dan berkualiti serta dianggap sebagai kolagen mewah kerana ianya diperbuat dengan menggunakan kolagen ikan Salmon yang dipelihara rapi dan berkualiti.

Gabungan teknologi farmasi dan APPLE, GRAPE & ARGAN STEMCELL (TRIPLE STEMCELL) menjadikan molekulnya sangat halus sehingga mampu menembusi lapisan dermis dan epidermis kulit manusia dengan amat baik sekali. Ini kerana kolagen ikan Salmon mempunyai protein kulit yang seakan sama dengan protein kulit manusia.


Kuasa TRIPLE STEMCELL nya pula mampu memperbaharui struktur kulit manusia dan menggantikan dengan kulit baru seperti KULIT BAYI.

Kelebihan Produk Nickellskin


1) Berkuasa melembutkan kulit anda
Makin berusia, kolagen dalam kulit pun berkurangan, dan mengakibatkan kendur dan kasar. Jadi, kenalah cari produk yang ada kolagen.

Nickellskin merupakan serum yang telah dimasukkan kolagen di dalamnya yang berfungsi untuk melembutkan dan menganjalkan kulit yang berkuasa 10 kali lebih tinggi dari kolagen jenis lain yang ada di Malaysia.

2) Penyerapan maksima ke dalam kulit
Seperti yang kita tahu kolagen yang paling bagus adalah kolagen yang mampu menyerap dalam kulit dengan lebih sempurna.

Sodium Hyaluronate dapat membantu memaksimumkan penyerapan
kolagen ke dalam kulit dan bahan Triple Stemcell di dalam serum Nickellskin menyerap lebih jauh ke dalam kulit manusia.

Ianya lebih berkuasa daripada ASID HYALURONIC yang tengah top di pasaran sekarang. Jadi, Nickellskin sebenarnya lagi ADVANCE TECNOLOGY.

3) Memperbaiki semua jenis kulit 
Nickellskin mampu memperbaiki semua jenis kulit seperti berminyak, kering atau sensitif. Ini adalah kerana Triple Stemcell & kolagen ikan Salmon dalam Nickellskin mampu membunuh yis di dalam kulit manusia yang akan menyebabkan kerosakan kulit seperti kulit sensitif, berminyak atau kering.


4) Memudarkan jeragat, parut, bintik hitam dan cela pada kulit
Nickellskin mengandungi APPLE, GRAPE & ARGAN STEMCELL (TRIPLE STEMCELL) serta daun alovera & Cactus Extract yang merupakan anti-kanser dan mampu mencerahkan bahagian kulit manusia dari jeragat, parut jerawat, bintik hitam dan sebagainya.

Cara pemakaian Nickellskin


Mudah je nak gunakan Nickellskin ni. hanya perlu cuci muka macam biasa (gunakan pencuci Sabun muka Super Collagen) kemudian sapu je terus serum kat muka arah atas ke bawah dan tepuk-tepuk bagi meresap. Setitik serum je sudah mencukupi.

Tak perlu buang masa pakai toner lah, krim malam lah, krim siang lah, sunblock lah...
Dalam NICKELLSKIN ni dah ada TONER + MOISTURIZER + SERUM + SUNBLOCK SPF 35.

Nickellskin Produk Terbaik Untuk Kulit Wajah

Korang tau tak, kulit yang kering, sensitif, kusam dan tidak bermaya boleh menjadi punca utama penuaan berlaku sebelum usia. Ini kerana kulit ini sebenarnya sudah kehilangan kolagen yang diperlukan untuk mengekalkan elastik dan struktur pada kulit.


Bukan ke dah banyak produk kat luar untuk kulit kering?
Ya..memang betul... tapi anda perasan tak mula- mula pakai produk ni, kulit kering dan sensitif memang akan jadi normal. Tapi jika anda teruskan pakai dalam jangka masa panjang, kulit anda akan jadi terlebih berminyak. Memanglah kulit kering jadi baik, tapi lagi teruk jika kulit berminyak dan jerawat mula tumbuh. NICKELLSKIN ni lain dari yang lain.. KENAPA? Ia pakar dalam memperbaiki kulit. Semua jenis kulit samaada kering, sensitif, minyak atau kombinasi akan diperbaiki secara menyeluruh oleh NICKELLSKIN. Ia lebih berkuasa dari yang lain kerana ianya lebih bijak menyesuaikan fungsinya dengan masalah kulit yang berbeza.

Lagi teruk, kalau salah pilih produk, kulit boleh nipis. Produk sekarang kena hati-hati, ramai yang nak FLAWLESS GEBUS segera, tapi tak sedar selama ni bertahun-tahun dah tepek hydroquinone atau mercury kat muka. Efek nya jangka masa panjang nanti, kulit mula tumbuh bintik hitam, dan worst case scenario boleh sebabkan KANSER KULIT. Nak elakkan penyakit ni gunalah produk Nickleskin, produk yang mampu menjadikan kulit anda anjal, lembut, mulus macam kulit bayi dan lindungi kulit anda dari KANSER KULIT.


Nickellskin adalah bebas dari bahan pencerah yang terlarang seperti MERCURY, PARABEN & HYDROQUINONE yang digunakan oleh kebanyak pengeluar produk pencerah di Malaysia.

Dengan Nickellski kulit jadi mulus, gebus dan flawless seperti bayi. Produk dari korea khas untuk wanita Malaysia. Jenuh nad cerita tentang kelebihan Nickellskin ni, bagus kan. Apa tunggu lagi, cepat dapatkannya. Korang boleh hubungo dan layari info dibawah.

Hotline number : 017-3780217
Instagram : @nickellskinhq
Facebook: https://www.facebook.com/nickellskinhq/




Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

11 comments so far,Add yours

  1. Yup paling mudah dan beri kesan terbaik..


    yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  2. tak pernah guna produk korea. bila baca pasal serum nickellskin ni teringin nak cuba.

    ReplyDelete
  3. Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
    mrwilliam751@gmail.com

    (1) Nama Penuh
    (2) Alamat Penuh
    (3) Negara
    (4) Umur
    (5) Pekerjaan
    (6) Beritahu nombor telefon
    (7) Seks:
    (8) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
    (9) Tempoh Pinjaman

    Email kami di: mrwilliam751@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Adakah anda memerlukan pinjaman segera kami menawarkan pinjaman di seluruh dunia untuk yang memerlukan pinjaman peluang perniagaan yang anda mempunyai yang cari adalah di sini lagi. e-mel kami di: mohanmendcompany01@gmail.com

    ReplyDelete
  5. boleh kulit cam orang korea la ni

    ReplyDelete
  6. Hello Semua orang
    syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
    Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  7. hi, pls follow me, follow you back, thanks

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  8. Mendapatkan pinjaman hari ini @ 2% faedah dan menghidupkan semula perniagaan anda tanpa mengganggu, kami menawarkan jumlah pinjaman dari $ 3,000.00 kepada $ 20,000.000.00, e-mel kami sekarang untuk maklumat lanjut mengenai pinjaman yang anda perlukan. sila hubungi kami di: gloryloanfirm@gmail.com bersama-sama dengan maklumat di bawah.
    {Lengkapkan borang di bawah pinjaman}
    Nama anda: ===========
    NEGARA: ===========
    NEGERI ===========
    ALAMAT: ===========
    JANTINA: ===========
    JUMLAH DIPERLUKAN: ===========
    TEMPOH: ===========
    NOMBOR TELEFON: =========== =============
    akaun yang lebih baik daripada syarikat-syarikat yang sah.
    Hubungi kami di e-mail ini: gloryloanfirm@mail.com
    Puan Glory

    ReplyDelete

  9. Do you need a financial help? Are you in any financial crisis or do you need funds to start up your own business? Do you need funds to settle your debt or pay off your bills or start a good business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital services from local banks and other financial institutes? Here is your chance to obtain a financial services from our company. We offer the following finance to individuals-
    *Commercial finance
    *Personal finance
    *Business finance
    *Construction finance
    *Business finance And many More:
    and many more at 2% interest rate;
    Contact Us Via Email:bullsindia187@gmail.com

    ReplyDelete