hai assalammualaikum

Minuman Manggis Yang Menyihatkan Tubuh Badan - Siapa suka buah manggis, angkat tangan. Sedap kan, manis je buah manggis. Rupanya, buah manggis ni pun boleh dibuat air tau untuk kesihatan tubuh badan kita. Kita tau ambil buah-buahan ni memang bagus.Fuh, sekarang semua dah maju, nak sihat mudah je.  Salah satu produk air manggis yang sangat bagus untuk korang ambil, untuk kekal cedas dan cergas iaitu Ostania Mangosteen Amrita. Nad tau,ramai tak tau pasal air ni. Nad sendiri baru rasa. Memang lain daripada yang lain. Botol pun lawa je.

Ostania Mangosteen Amrita

Ostania Mangosteen Amrita keluaran dari Furley Bioextracts adalah minuman yang enak dengan formulasi keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulitnya sekali membuatkan Ostania kaya dengan Xanthones. Minuman ini diperkaya dengan pelbagai khasiat baik untuk kesihatan korang. Sesuai dengan gelaran manggis sebagai "ratu buah", minuman ini penuh dengan antioksidan dan ditambah baik dengan campuran epal, roselle, acai beri, anggur dan delima.

Manggis (Garcinia mangostana L.) mempunyai kandungan kelas semulajadi yang terbanyak iaitu sebanyak 43 kelas. Manggis merupakan tumbuhan yang mempunyai kandungan kelas Xanthones terbanyak dalam kategori tumbuhan. Majoriti Xanthones terdapat pada kulit buah manggis. Xanthones adalah sejenis anti-oksidan yang berkuasa malah lebih berkesan daripada VITAMIN C dan VITAMIN E.

Air manggis yang menyihatkan tubuh badan

Kebaikan Ostania® Mangosteen Amrita
- Antioksidan Diuji - <14000 ORAC diuji di Universiti Nasional Singapura.
- Sumber Vitamin C - Makan dengan sumber semula jadi Vitamin C dari buah-buahan membantu sistem pencernaan anda dengan Vitamin C dan juga meningkatkan sistem imun badan.
- Serat yang tinggi - Serat semulajadi membantu dalam meningkatkan penyerapan nutrien dan membantu menghalang selera makan.
- Tiada Gula Ditambah - Tiada tambah Gula, High Corn Fructose Syrup dan Pemanis Buatan
- Tiada Pewarna Ditambah - Cuma berwarna secara semulajadi berwarna.
- Meningkatkan Imun - Ekstrak manggis proprietari terbukti di peringkat genetik untuk menahan bakteria berbahaya.
- 1 cawan kecil Ostania® mampu mengembalikan tenaga anda dan menghilangkan dahaga
- Membantu pergerakan sistem penghadaman sekaligus mampu mengurangkan berat badan
- Tinggi dengan antioksidan dan membantu dalam peneutralan radikal-radikal bebas dalam badan (anti-kanser). Mengembalikan tenaga kepada pesakit kanser selepas rawatan kemoterapi atau atlet dalam fasa pemulihan
- Mempunyai kelebihan anti-bakteria dan anti-fungi untuk melawan jangkitan kuman, fungi dan yis.
- Membaiki sistem pencernaan dan mengurangkan berat

Ostania Premium Mangosteen Amrita kaya dengan antioksidan dengan nilai ORAC 14186.98 (National University Singapore). Nilai antioksidan dalam makanan diukur dalam unit ORAC (Oxygen Radical Absorbance Capacity) oleh National Institute of Aging. Semakin tinggi nilai ORAC, semakin tinggi kandungan antioksidan dan kebolehan untuk meneutralkan radikal bebas. Ostania® mempunyai ORAC yang sangat tinggi berdasarkan kajian dan telah disahkan oleh Universiti Kebangsaan Singapura.

Siapa yang boleh minum Ostania Mangosteen??
- Sesuai untuk semua peringkat umur dan jantina
- Atlet yang mempunyai rutin senaman yang ketat
- Minum setiap hari untuk melambatkan proses penuaan
- Mereka yang mahu sistem pencernaan yang lancar
- Mereka yang ingin kekal sihat

Rasa masam

Cara minum Ostania:
Rasa hebat hanya dengan 30 mL sekali minum atau campur dengan air/ais ratio 1:1 (Sesuai dihidang sejuk)

Apa yang nad rasa, airnya masam. Lepas minum, badan jadi cergas dan bertenaga. Tak lesu, dan lain daripada yang lain badan ni.

Harga yang berpatutan hanya dengan RM 49.90 sebotol dan dapat penjimatan 14% sekiranya korang beli 3 botol iaitu dengan harga RM 43.35 sebotol .Boleh dapatkan segera di https://store.furleybio.com/mangosteen-ostania-concentrate-juice.html
https://store.furleybio.com/mangosteen-concentrate-value-ostania-triple.html

Korang boleh dapat diskaun RM10 dengan menggunakan kod FBIO-FBV

Korang boleh layari:
Website: https://store.furleybio.com
Facebook: www.facebook.com/furleybio
Instagram: www.instagram.com/furleybio
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Bagusnya minuman kesihatan ini. Tq for sharing.

    ReplyDelete
  2. bagus kalo ada ekstrak manggis ni.. anti oksida ni..

    ReplyDelete
  3. first time nampak manggis dijadikan minuman. sedap tak ? haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa masam, boleh tambah air sikit masa nak minum

      Delete
  4. Sedapp akak pon dah cuba .. mmg best dan banyak khasiat..tambah2 bahan utama dia manggis..

    ReplyDelete