hai assalammualaikum

Mulakan Perniagaan Untuk Tingkat ekonomi Diri - Sertai Program Bina Bisnes Berjaya - Kita boleh nampak sekarang, banyak orang melibatkan diri dalam perniagaan tidak kirala secara sambilan atau sepenuh masa walaupun dalam tempoh pandemik untuk mencari sumber kewangan bagi meneruskan hidup. Lagi sekarang, media sosial, telah memanipulasi kehidupan kita semua, dimana, setiap pembelian mesti menerusi online.
 
 
Jadi, semua orang tak lepaskan peluang untuk berniaga bagi tingkatkan ekonomi diri. Salah satu sebab menceburi bidang perniagaan, semestinya kita mahukan pulangan yang berganda. Boleh je, dengan niat yang betul, ilmu yang mencukupi, korang boleh melangkah ke satu lagi tahap dalam kejayaan hidup. 
 
 

RichWorks lancar program Virtual Online Bina BisnesBerjaya -Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021

Mungkin ada yang kurang pasti, boleh ke berjaya dalam perniagaan dalam waktu pandemik sekarang? Boleh ke dapat jualan? Tak berapa yakin dengan diri sendiri, tak dapat capai seperti mana orang lain buat. Kalau korang nak berniaga tapi ada perasaan macam ni, cepat-cepat korang join Virtual Online Bina BisnesBerjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga 2021. 

Menurut Timbalan Naib Presiden Kanan RichWorks International Sdn. Bhd. (RichWorks), Radz Mohd, semua orang boleh mula berniaga, tidak kira apa jenis perniagaan pun untuk tingkat ekonomi diri. Banyak peluang yang ada untuk jana pendapatan dalam era digitalisasi ini dengan ramai orang meluangkan banyak masa secara online seperti media sosial.

Bagaimanapun katanya, sebahagian usahawan juga tidak tahu cara untuk mula berniaga dengan betul menyebabkan tak mendapat hasil seperti diharapkan.

“Ada segelintir daripada mereka ini hanya mula bisnes sebab terikut kawan ataupun nak keuntungan cepat yang akhirnya buatkan ia tidak bertahan lama. Sebab itu, ada yang tukar-tukar bisnes macam tukar baju.

“Tapi semua ini dapat diubah jika kita mula berniaga dengan asas dan prinsip yang betul bagi seseorang usahawan itu dapat menghasilkan jualan dari ratusan, ribuan, hingga ratusan ribu ringgit, insyaAllah,” katanya ketika ditemui pemberita selepas pelancaran Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Mula Berniaga di sini, hari ini.

RichWorks juga membawakan secara langsung pelancaran ini menerusi Facebook Page,YouTube dan Instagram Azizan Osman dengan pelbagai aktiviti dan perkongsian usahawan selama 8 jam secara terus-menerus.


Pelancaran ini juga bersempena dengan Inner CircleMeeting (ICM) dihadiri lebih 300 ahli Titanium berada di bawah program permentoran RichWorks bersama Mentor Keusahawanan dan  Pakar Pemasaran No 1 Asia, Datuk Wira Dr Azizan Osman yang diadakan dengan kebenaran pihak Majlis Keselamatan Negara (MKN) dengan pematuhan prosedur operasi standard (SOP).

RichWorks sebagai syarikat penganjur acara dan seminar terbesar dalam keusahawanan dan pemasaran di negara yang diasaskan Azizan sejak 2008 telah melatih dan membimbing lebih 1.1 juta orang dalam pelbagai industri di dalam dan luar negara yang mana pada tahun lalu saja, 777 usahawan PKS yang dibimbing dalam program mentoring Spire dan Titanium berjaya menjana jualan melebihi RM2 bilion.

Tambahnya, RichWorks nak melatih dan bimbing lebih ramai orang untuk dapat membina bisnes yang berjaya di mana pun tahap mereka berada,baru bermula, berkembang dan nak meluaskan lagi bisnes berdasarkan pengalaman dan ilmu yang terbukti berhasil melahirkan ramai usahawan berjaya sejak ditubuhkan hampir 13tahun lalu.

“Semua orang sebenarnya boleh berjaya dalam bisnes jika adanya formula MESTI. MESTI ini bermaksud mentor, ‘elmu’, sistem, tindakan dan impian.

“MESTI ini jika diikuti sepenuhnya boleh elakkan usahawan itu daripada melakukan kesilapan-kesilapan yang boleh melambatkan kejayaan malah lebih teruk menyebabkan bisnes mereka melingkup,” jelasnya.

Daftar Program Virtual Online Bina Bisnes Berjaya Sekarang!!

ProgramVirtual Online Bina Bisnes Berjaya -Edisi Khas Nak Mula Berniaga yang akan berlangsung pada 23 hingga 25 April nanti ditaja sepenuhnya RichWorks tanpa sebarang pembayaran perlu dibuat oleh para peserta.

Mereka yang berminat hanya perlu membuat pendaftaran menerusi laman web di www.BinaBisnesBerjaya.com untuk menempahkan tiket untuk hadir program virtual online ini.

Jangan tunggu lagi, korang kene cepat daftar. Beri peluang kepada diri sendiri, sertai dan dapatkan sebanyak ilmu terbukti berjaya yang dikongsikan nanti bagi bantu anda mula dalam bisnes. 

 

Richworks International

Richworks International Sdn Bhd adalah penganjur acara dan seminar terbesar di Malaysia dalam bidang pembangunan keusahawanan dan pemasaran. Sepanjang 13 tahun yang lalu sejak 2008, RichWorks telah melatih lebih dari 10,000 syarikat menerusi Master Coach Azizan Osman dan menarik lebih daripada 1,100,000 peserta dalam lebih 1,500 acara dan seminar live dan dalam talian (virtual online). 

Dengan rekod prestasi terbukti, strategi perniagaan dan program mentoring, RichWorks berjaya membantu membina beribu-ribu usahawan dan jutawanyang berjaya dalam tempoh 6-24 bulan.Visi RichWorks adalah menjadi 'Netflix' Pendidikan Usahawan dengan 100 juta pelanggan menjelang 2025 dengan akses mudah ke kandungan berorientasikan results dan penyelesaian yang dipercayai di platform dalam talian- RichWorks.com untuk Inspire,Educate & Add Value kepada komuniti di seluruh dunia.

Datuk Wira Dr Azizan Osman

Datuk Dr Azizan Osman, Accredited Business, Marketing & Leadership Coach,Mentor & Strategist, Serial Entrepreneur & Best-Selling Author

Dr Azizan Osman seorang World Class Business Educator dan Asia's No.1 Business, Marketing & Leadership Coach terkenal dengan keupayaan uniknya untuk membimbing anak muridnya sehingga mendapat peningkatan luar biasa dalam perniagaan dan beribu-ribu pemilik perniagaan dan usahawan telah berjaya menerusi strategi dan metodologi kejayaannya yang telah terbukti untuk meningkatkan pertumbuhan perniagaan mereka dari sifar hingga mencecah jualan berjuta-juta ringgit.

Untuk maklumat lanjut, boleh layari 

Richworks International Sdn Bhd
No. 77, Jalan Badminton 13/29Seksyen 13, 40100 Shah Alam Selangor, MALAYSIA
Tel:  +601632346866 (Media Penghubung - Md Azrin Rosly
         +6012 696 2065 (Media Penghubung - Karini)
Emel : karini@richworks.com.my; 
           omkarini.rich@gmail.com; 
            azrin.richworks@gmail.com
SHARE 11 comments

Add your comment

  1. Musim pandemik ni, mmg ramai yg berbisnes. Moga Allah permudahkan urusan semua org

    ReplyDelete
  2. Sekarang ni kita kenalah berjinak-jinak untuk berniaga kan. :)

    ReplyDelete
  3. Yang baru berjinak nak berbisnes atau yang lama mesti join ni!

    ReplyDelete
  4. Menarik ni, ada juga plan nak follow

    ReplyDelete
  5. Menarik.. bagus ada program macam nie kan Nad..

    ReplyDelete
  6. Bulan 3 haritu shad ada join jugak program BBB, NUH. Mmg best perkongsiaan program ni.Best tengok kejayaan2 anak didik DAO. Sebulan sales juta2. Rasa terinspirasi. Kalau orang lain boleh, kita pun boleh.

    ReplyDelete
  7. Erm akak pun berimpian nak ada bisnes sendiri. Bagus kalau join program macam ni bagi kita semangat untuk terus berjaya

    ReplyDelete
  8. Ada juga platform nk bantu usahawan baru kan.. bagusnya

    ReplyDelete
  9. kita ni nk usahakan bidang baru macam perniagaan ini kena de ilmu.. bru boleh berjaya.. tak gitu

    ReplyDelete
  10. Tgk org ada biz seronok je..nak cuba tp mmg kena ada ilmu jgk kan..yg bminat tu blh la join

    ReplyDelete
  11. Bagus ada seminar and program macam ni untuk membimbing lebih ramai usahawan berjaya.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2