Articles by "review product"
Showing posts with label review product. Show all posts
 hai assalamualaikum

LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima, Rahsia Kecantikan Dalam Dan Luar -  Semua orang mesti nak cantik, nak sihat kan!. Cantik luaran biasa kita guna skincare, makeup, tapi dalaman tak terjaga. Korang tau tak, kunci kecantikan tu bermula dari dalam badan. Dalam badan kita ni ada kolagen tau, tapi semakin usia meningkat, kolagen pun semakin berkurangan. Pengambilan minuman suplement kolagen salah satu cara untuk  kekal cantik dan sihat.

Kalau korang nak tau, usia 20-an masih lagi banyak kolagen dalam badan kita, tapi kulit kita ni berisiko dengan sinaran UV matahari, pencemaran alam sekitar, gaya hidup tidak sihat, amalan pemakanan tidak sihat dan masalah kerja serta tekanan hidup. 

Masuk usia 30-an pula, masa ni la kolagen semakin merosot. Kulit mula mengalami proses penuaan, ada kedutan dan masalah kulit lain. Cecah usia 40-an, proses penuaan yang serius dengan munculnya banyak garis halus dan kedutan. Hah macam tu la peringkat-peringkat setiap usia yang kita hadapi. Sebab tu kita perlu ambil suplement kolagen untuk tambah kolagen dalam badan.

LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima

PEPTIDA KOLAGEN 6000MG DENGAN JUS DELIMA

Ni nad nak kongsi minuman kolagen yang nad baru ambil, Lameeys Colla-genic dengan Jus Delima. LAMEEYS Colla-genic ni merupakan produk pertama yang  bertekstur halus dalam bentuk Kolagen Peptida (Collagen Peptides). Diformulasikan dengan peptida kolagen marin yang menjadi pilihan pengguna sebagai penyelesaian semulajadi kepada masalah kulit dan kecantikan, bermula dari dalam.

Jangan ingat semua Kolagen sama tau! Meh Nad cerita apa kebaikan Kolagen Peptida

Perbezaan Kolagen dan Peptida Kolagen
Kolagen merupakan blok binaan terpenting bagi kulit manusia. Protein kompleks ini membentuk hampir 80% kulit dan memberikan struktur, keanjalan, perlindungan, selain berfungsi membantu mengekalkan kelembapan dari lapisan kulit yang paling dalam.

Namun kolagen sahaja, dalam bentuk memanjang dengan struktur molekul yang besar menyebabkan kadar serapannya agak perlahan. Sebaliknya, peptida kolagen yang terhasil melalui proses hidrolisis menghasilkan molekul lebih kecil dan lebih bersedia secara biologi untuk diserap dengan pantas ke dalam aliran darah kerana rantai asid aminonya lebih pendek.

Haa, cuba bayangkan manfaat yang akan kita perolehi dengan meminum LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima yang mengandungi 6000mg Peptida Kolagen ni!

Kelebihan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima
- Menganjalkan kulit wajah : bertindak menganjal dan menegangkan kulit wajah yang kendur. Kulit kusam menjadi cerah bersinar dan membantu memperbaiki tona kulit tidak sekata.
- Menguatkan struktur kulit : daya serapan peptida kolagen yang tinggi meningkatkan fungsi agen penghalang kulit daripada kesan kerosakan
- Menghidupkan semula kulit : mengurangkan garis halus dan kesan kedutan. Membantu penjanaan semula kulit melalui agen utama anti-penuaan.
- Mengembalikan keremajaan kulit : kaya dengan antioksidan dan vitamin C demi mengembalikan sumber dan mineral yang diperlukan oleh kulit
- Membekalkan kelembapan kulit : membekalkan kelembapan yang diperlukan dengan daya penghidratan yang tinggi agar kulit kekal lembap sekaligus memberi efek kilauan pada wajah.


Tengok packagingnya sangat menarik perhatian, dengan warna pink putih. Dalam setiap kotak ada 15 sachet yang senang dibawa dan diminum pada bila masa di mana sahaja. 


Cara nak minum pun senang sahaja, hanya koyakkan dan boleh terus minum. Nad suka benda yang terus minum ni je..hehee. Rasanya masam delima. Siapa pernah minum air jus delima mesti tau macam mana rasa dia.

Menariknya, setiap titisan Peptida Kolagen 6000mg Colla-genic dengan buah delima ni terhasil daripada elemen 
  • Teknologi termaju Korea – membantu menghidrolisis Kolagen menjadi molekul terkecil
  • <1000 Dalton – semakin kecil molekulnya, semakin baik penyerapan kepada badan
  • 6,000mg Kolagen Peptida – meningkatkan keberkesanan Kolagen
  • Tambahan Peptida Sutera – memelihara kelembapan, melindungi kulit daripada kekeringan
  • Ekstrak buah delima – kaya dengan antioksidan untuk mencegah kerosakan oksidatif kulit


Dengan teknoloi yang canggih ini LAMEEYS Colla-genic 6000mg peptida kolagen marin yang bersaiz kecil mampu meresap cepat ke dalam badan. Kesan pengambilan boleh dilihat dalam masa 7 hari dengan penggunaan konsisten 2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum tidur. Untuk penggunaan biasa, boleh ambil 1 kali sehari sebelum sarapan.


5 masalah, 1 Penyelesaian. Jadi jangan tunggu! 
1) Kulit  
- Membaiki kolagen kulit & serat protein elastin untuk meningkatkan keanjalan, ketegangan dan penghidratan atau kelembapan kulit sehingga 91%.
2) Penuaan 
- Mengurangkan penampilan garis halus dan kedutan, mencegah tanda penuaan.
3) Tanda/Kesan Regangan
- Minuman kolagen telah terbukti secara saintifik untuk meningkatkan keanjalan kulit sehingga mengurangkan penampilan stretchmarks akibat bersalin.
4) Rambut 
- Membantu melancarkan pertumbuhan semula sel-sel rambut dan memperbaiki penampilan dan kilauan rambut.
5) Kuku 
- Membantu meningkatkan kualiti kuku dan kesihatan kuku

LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima disyorkan untuk
- 20 tahun ke atas
- Berhadapan komputer untuk waktu yang lama
- Berada di persekitaran berhawa dingin
- Gaya hidup tidak sihat, diet yang buruk
- Terdedah kepada cahaya matahari
- Lewat tidur akibat belajar / bekerja
- Pengambilan gula yang tinggi
- Preminum kafein tegar
- Kerap mengembara

Buah delima ni memang banyak khasiatnya untuk kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Produk Lameeys ni  100% bahan semula jadi, diperakui HALAL dan selamat dimakan.

Harga asal : RM120 sekotak

Harga pengenalan RM108 sekotak. Beli 2 kotak dengan harga RM188.


Tapi sekarang LAMEEYS ada buat Promosi sempena Hari Raya Haji
Pormo ni hanya di Shopee dan Lazada
Beli 2 Kotak RM188 (Harga Biasa: RM 240)
LEBIH JIMAT dengan BAUCAR RM30 Shopee atau Lazada*
Bermakna hanya RM158 untuk 2 kotak!

*Tertakluk terma & syarat

Untuk tau lebih lanjut, boleh layari

Website:  https://www.lameeys.com.my/

Facebook : https://www.facebook.com/Lameeys/

Instagram : www.intagram.com/lameeys_my

Fuh, berbaloi weiii. Time ni la kena grab peluang untuk mendapatkan LAMEEYS Colla-genic Dengan Jus Delima pada harga yang murah. Mana tau dengan LAMEEYS Colla-genic dengan Jus Delima ni jalan penyelesaian terbaik untuk korang yang nak dapatkan nutrien kolagen secara efektif.

 hai assalammualaikum
 
Kedai Hiasan Rumah KayuHome Terengganu Untuk Peminat Dekorasi Rumah  - Nad ni sekarang tengah mood untuk dekorasi rumah, nak cantikkan rumah. Yela, rumahku syurgaku..hehhee. Bila rumah cantik, kemas, ada konsep tersendiri, mesti la rasa best, rasa tenang. Balik rumah, tengok cantiknya rumah aku. Hah!!, dekorasi rumah ni dapat mempengaruhi jiwa kita juga tau. Setiap orang berlainan citarasa, ada orang suka modern, ada orang suka klasik, english style, macam-macam la.
 
Siapa tak suka kalau hiasan dalaman rumah menarik dan mempesonakan, betul tak? Bila dah ada rumah, tak kiralah menyewa atau hartanah sendiri, mesti ada rasa nak menghias sehingga sedap mata memandang


Kedai Hiasan Rumah KayuHome Terengganu Untuk Peminat Dekorasi Rumah

Sekarang, ramai yang kongsi cara mereka dekorasi rumah. Banyak ilham kita boleh dapat untuk kita menghias dan mendeko rumah kita sendiri. Kalau dah mendeko tu, mestila nak beli barang-barang hiasan kan. Banyak pilihan sekarang, tapi salah satu kedai hiasan yang nad nampak dekat facebook, kedai hiasan rumah Kayuhome Terengganu ni. Kedai hiasan ni terletak di Bukit Tunggal sebelum naik jambatan ke Pulau Duyung. Kalau nak beli online pun boleh, diaorang ada buat penghantaran.


Kedai ni bukan jual periuk memasak je, rupanya ada juga jual barang hiasan dan barang dekorasi rumah rumah yang terdiri daripada pelbagai design yang unik dan menarik. Pergh nad sendiri tengok barang-barang dia cantik, dan modern. Ada pelbagai jenis barang hiasan ada, hiasan dinding, dapur dan lain-lain.
 







Nad geram betul tengok jam dinding ni. Dah bayangkan bila letak dekat rumah, gila lawa kot. Siap ada peta lagi, aduh, berkenan pulak. Dekat rumah pun jam dinding takda, taknak la letak jam biasa kita guna tu, mestila nak ada jam yang nampak moden dan cantik.





Ada banyak lagi jenis jam dinding ada, macam design ya. Memang lawa sangat semua, nampak modern. Warna gold menyerlahkan lagi rumah kita.










Ada juga hiasan dinding bunga, cermin, semuanya buat korang rambang mata..hahha. Nad yang tengok pun dah terfikir, " eh cantiknya ni kalau letak dinding bahagaian tempat makan ".." eh ni pun lawa kalau letak bilik "..hah, macam mana tu..ahaha.





Hah yang style, boleh beli dua atau tiga, lekat kat dinding, boleh letak bunga2 kecik, yang comel-comel. 



Kita ni kalau nak cantik, bukan satu ruang je, kalau boleh semua sudut ruang nak cantik. Bila sofa dah lawa, mestilah nak ada hiasan pokok bunga. Tempat letak bunga tu pun nak lawa. Ada je kat sini. Bagi yang inginkan hiasan dalaman rumah yang nampak sofistikated dan terkini, bolehlah menggunakan barang hiasan moden di Kayuhome Terengganu ni.


Aduh meja ni pun tergoda. Trend sekarang kan meja warna gold ni. Letak bunga dan gambar dekat ats meja, fuh lawa.




Jangan tak tau, kedai hiasan KayuHome Terengganu ni pun ada jual barang-barang dekat dapur. Barula kemas nak dan selesa nak memasak kan.

Boleh dikatakan dekat sini, serba lengkap barang hiasan ada. Yang penting masa memilih tu, kenala ikut konsep, dan kesesuaian warna. Barula aura positif masuk dalam rumah tu ada. Kalau caca merba, lain pulak jadinya kan..ehhee. 

Mana yang ada rumah baru, lagi syok nak mendekorasi rumah kan. Pilihlah konsep dengan sesuai dan kena dengan jiwa supaya tidak menyesal di kemudian hari.
 

Lagi best, kalau nak mendekorasi ni, kita pergi kedai dia sendiri, baru puas hati dapat tengok dan sentuh barang sebelum dibelikan. Bagi yang berada di Terengganu, korang boleh datang ke kedai KayuHome Terengganu terletak di Bukit Tunggal sebelum naik jambatan ke Pulau Duyung. Mana yang tak dapat pergi, kita beli online pun boleh..hehee.
 
Hah, ada yang merancang nak pergi Terenggau tu bila boleh rentas negeri? Terengganu ni kan salah satu tempat pelancongan yang menarik. Banyak lokasi yang, pantai yang boleh dikunjungi. Selain itu makanannya yang sedap dan murah. Bila dah sampai terengganu tu, jangan lupa singgah ke kedai KayuHome ni di Bukit Tunggal, Kuala Terengganu. 
 


Untuk ketahui lebih lanjut korang boleh ke
Contact : 013 6699 512

Nikmati setiap saat yang korangluangkan untuk menjadikan rumah lebih cantik dan hebat. Yang penting, kita dekorasi kita gembira!

 hai assalammualaikum
 
Tukar Kipas Siling Rosak Ke Kipas Siling Baru Yang Lebih Elegan Jenama Ecoluxe - Kipas siling lama dah hampir setahun juga rosak. Bukan taknak betulkan, tapi setiap kali nak beli kipas siling lain, mesti ada benda lain yang kena bayar dulu. Jadi, selama kipas siling tu rosak, gunalah kipas kaki yang jensi kecik tu. Bayangkanla kipas kecik, letak dekat rumah tamu, tak semua tempat kipas ni dapat ya.

Memang kadang berebut dengan anak bila masing-masing nak kipas kaki tu, hahha. Masuk PKP 3, memang cakap denagn suami, nak juga tukar kipas siling, dah tak tahanla dengan cuaca panas sekarang ni. Survey punya survey, nampak kipas Ecoluxe ni. Lawa-lawa juga design kipas siling dekat Ecoluxe ni, ada macam-macam jenis. Ipas jenis premium, classic, luxury, titanium
 
Ada yang bilah 3, ada yang bilah 5, ada yang berlampu, tak berlampu, ad ayang guna remote, ada yang takda. Design semua nampak elegan sangat. Tunjuk dekat suami, dia pun tertarik.

Tukar Kipas Siling Rosak Ke Kipas Siling Baru Yang Lebih Elegan Jenama Ecoluxe

Ni antara 6 design kipas siling yang kitaorang  berkenan, tapi kena pilih salah satu mana yang sesuai diletak dekat ruang tamu menggantikan kipas lama tu. Kipas lama sebelum ni bilah 5, angin pun sempoi-sempoi je. Perlu ke ambil kipas siling bilah 5 lagi? Mungkin Ecoluxe punya angin berdesup walaupun kipas 5 kan..hehehe.





Nad pun share dekat IG Story, mintak diaorang pilihkan. Ramai juga pilih kipas siling bilah 5 nombor 4 tu. Ok, kita bincang dengan suami semula. Tengok pro dan contra.Lepas bincang punya bincang, kitaorang pilih kipas siling nombor 1, kipas siling berlampu Ecoluxe (ECO-333-52).

Sebab kami memilih nombor tiga, tengok pada budget. Budget kami ok dengan kipas ni. Kedua, bilah 3 ni nad baca kipas lagi laju, dan ringan, tak banyak bekerja. Kemudian sebab dia berlampu. Rumah ni guna lampu hiasan, jadi tersangatla malap, jadi nak tambah lampu, belilah kipas berlampu. Cerah juga rumah ni.

Dah habis bincang, terus berurusan di whatsup sahaja. Nad berurusan dengan Keith. Sangat ramah orangnya dan selalu menjawab soalan nad..ehehe. Almaklumla tak dapat pergi tempat dia, so kita berurusan whatsup je. Mereka akan menerangkan produk secara terperinci dan membantu korang dalam pembelian. Semuanya berjalan dengan lancar. Dah decided nak kipas siling yang mana dan tarikh untuk penghantaran.

Dalam masa 2 hari diaorang hantar dan pasang kipas tu siap-siap. Nad pasang sebelum PKP 3. jangan risau, SOP terjaga, masing-masing pakai mask, spray sanitizer.



Buka kipas lama yang dah rosak


Kipas lama diaorang cabut siap simpan elok dalam kotak kipas baru. Kipas siling baru, memnag diaorang pasang dengan kemas dan teliti. Selesai pasang, diaorang cek lagi kipas tu berfungsi elok ke tak, cek yang dipasang tidak goyang dan tidak gelong, dan sentiasa seimbang. Bukan dah siap terus balik, tidak ye..hehe. Suka servis diaorang ni, sangat cermat, teliti, sangat professional dalam membuat kerja.



Jadi, ni dia sebelum dan selepas kipas siling rumah kita..hehee. Kipas pun jenis senyap, laju dan stabil. Lampu LED18W mempunyai 3 warna kecerahan, walaupun tutup kipas, lampu masih boleh terpasang. Siap dengan remote control. Kelajuan hanya 3 paling laju. Walaupun 3 pun dah rasa laju dan sejuk. Kipas ni guna moto AC, material ABS. Suka warna black/hitam sebab sesuai dekat rumah.



Bagusnya, kipas ni ada warranti, bukan setahun tapi 5 tahun warranti untuk motor, dan setahun untuk sparepart, remote, lampu dan lain-lain.


Pakai kipas siling Ecoluxe ni terus namapk macam mewah je..hehee.. 

Macam nad cakap pelbagai jenis lampu Ecoluxe jual. Harga mestila berbeza dan kelebihan dia pun berbeza. dekat sini kipas berbeza motor, macam nad punya AC Motor. Selain AC Motor, dekat sini pun ada kipas DC Motor.

Apakah kipas DC Motor?
• Motor DC menggunakan mod tiupan berteknologi tinggi
• Motor DC mempunyai pelbagai reka bentuk, gaya dan warna peminat yang berbeza
• Motor DC pasti dapat membantu anda menjimatkan sekurang-kurangnya 50% -70% daripada bil elektrik
• Pengoperasian kipas motor DC lebih lancar dan lebih senyap daripada kipas motor AC!
• DC Motor mempunyai alat kawalan jauh pintar untuk mengawal angin
• DC Motor mempunyai tempoh jaminan lima tahun, jadi tidak perlu kerap mengganti kipas!
• DC Motor mempunyai liabiliti produk sehingga 1 juta, dan jika berlaku kemalangan pada kipas, akan ada pampasan sehingga 1 juta!
• Kipas Motor Dc mempunyai angin lembut seperti angin musim bunga. Ia adalah peminat yang mesti ada pada musim panas dengan fungsi dan nilai!
 
Pemasangan kipas secara percuma, dan bila kipas ada masalah, diaorang akan datang segera. Isi je maklumbalas mengenai borang plat jaminan E-dalam talian mereka. 
 
Nad dapat tau, Ecoluxe nak jual kipas Ecoluxe DC Motor ni pada harga borong, dan lagi best beli kipas Ecoluxe DC Motor dapat percuma satu lagi kipas.Woww!! Ye wak, Beli satu percuma satu! Beli satu percuma satu!


Fuh, bagus kan, kalau korang ambik kipas siling DC Motor ni. 
 
Kalau korang nak tau, Ecoluxe ni, Millenium Electrical & Lighting Sdn Bhd yang terletak di Puchong, Selangor juga dikenali sebagai salah satu pembekal kipas siling hiasan terkemuka selama bertahun-tahun (Ecoluxe Malaysia). Ecoluxe telah berada di industri ini sejak tahun 2006 kerana menjual jenama kipas siling tempatan & jenama OEM. 
 

Millenium Electrical & Lighting Sdn Bhd telah memperluas gudang dari 1500 kaki persegi hingga 30,000 kaki persegi untuk memudahkan pengembangan perniagaan & kapasiti siap, yang mensasarkan permintaan masa depan.


Ecoluxe sentaisa menjaga setiap butiran dari produk merekasupaya pelanggan berasa selesa, gaya premium, penjimatan tenaga dan yang paling penting, harga yang berpatutan.

Korang kalau berminat dengan kipas ni, cepat-cepat whatsup 019-3111466. Lepas tu boleh guna code NADIA20 ( dapat 20-30% diskaun ). Serius, jangan lengah lagi. Jangan lupa code ni ye.

Untuk ketahui lebih lanjut, boleh layari
Contact: 019 311 1466