hai assalammualaikum..

"buktikan keberanian anda, atasi cabaran zon fear factor"..sape berani..p la kat tempat yang dianjurkan fear factor untuk sahut cabaran..hadiah pun lumayan..Kalau korang tengok minggu lepas ade dua aksi iaitu aksi ular dan aksi kuda..minggu lepas juga mempunyai imuniti iaitu peserta terselamat dari tersingkir..minggu lepas juga peserta yang telah tersingkir ialah Celina Khor dan Arthur Tan akibat daripada kegagalan mereka menghabiskan cabarankuda tersebut..kumpulan pada minggu keempat hanya tingal 12 kumpulan..minggu ke 4 ini mereka perlu melakukan 2 cabaran iaitu melintasi 5 tiang dan satu lagi cabaran ialah berkenaan dengan tanah dan ditemani tikus di dalam kotak..haha..


setiap kumpulan mesti memilih seorang wakil untuk melakukan cabaran mengambil bendera ini..dan peserta harus melintasi 5 tiang tersebut untuk mengambil bendera yang berada di hujung tiang..setiap kumpulan kene berpikir siapa yang berani dan tidak gayat..kerana tiang tu akn bergoyang apabila ditiup angin..aiyakk..dahla tinggi..bergoyang plak tu..berderau jantung wee..setelah semua kumpulan sudah melakukan cabaran ini..3 peserta telah mendapat imuniti kerana kepantasan masa yang dilakukan..kumpulan tersebut ialah Pasukan AjakShiro dan elfira_loy yang terpantas di cabaran pertama..AkimAhmad dan FarishAzizHM dan JohanAsari dan KakaAzraff .Namun begitu Akim dan Farish tidak menggunakan imuniti tersebut dan memberi kepada kumpulan Ezlyn dan Nik..nak sahut cabaran kedua kot2 diaorng dapat RM 10 000 kalo menang cabaran kedua..dapatkah Akim dan Farish RM 10 000 itu..hahhhhhh..jeng jeng jeng..tunggu cabarn kedua..

cabaran kedua..seorang ahli kumpulan akan dimasukkan di dalam kotak dan ditimbus dengan tanah...ooppss bukan masuk sorang2 je tau..ahli dalam kotak akan ditemani beberapa ekor tikus yang ganas..oohh noo..x taula..geli kot..err..manakala pasangannya akan menggali tanah tersebut untuk mengeluarkan pasangannya..cabaran ni menguji ketangkasan mereka menggali tanah dengan cepat..susah gak..pas korek..pastu pintu dengan tenaga yang ada untuk membuka kotak mengeluarkan pasangannya..masa terpantas akan mendapat RM 10 000..nak tau sape yang menang..Pemenang minggu ini... Azri_af9 dan Atu Zero! Tahniah! RM10,000 milik mereka!..kesian akim dengan farish..rugi bagi imuniti tu..tapi xpe..diaorng mencuba..

macam biasa..setiap minggu ade penyingkiran..dan yang tersingkir pada hari itu ialah Jihan dan Dr Faiz..tengok badan sasa..tapi nak wat mcm mana xde reziki diaorng...so jangan pandang sasa tu hebat..ehhee..tahniah kepada mereka kerana melakukan aksi Fear Factor yang mencabar ni..=)



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

12 comments so far,Add yours

  1. follow skit2 je fear factor nih ^_^

    ReplyDelete
  2. hari tu tgok iklan je..asrama selalu berebut nk tgok tv dgn senior..HAHAHA

    ReplyDelete
  3. nadia sokmooooo time episod betul dia tak menyempat tengok. tengok time ulangan je. kesian kannnn

    ReplyDelete
  4. rupanya fear factor malaysia nie ada jehan miskin.

    mselim3

    ReplyDelete
  5. tak tengok pun.. malas nak tengok...

    ReplyDelete
  6. dari aritu nak tengok fear factor nie tapi tak sempat2..org kata best ehh..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. arto memang terbaik dlm game nie.....berkat kerja kontrak dulu.... laju jer dia kaut pasir tu....

    ReplyDelete