hai assalammualaikum


CoolHijab Serum Untuk Masalah Rambut - Mengalami masalah seperti di atas..hah tu semua adalah masalah rambut yang sering kita hadapi. Lagi-lagi bagi wanita yang berhijab, rambut akan sentiasa tertutup dan  masalah-masalah ini akan terjadi. Rambut adalah mahkota bagi seorang perempuan, jadi kenala jaga elok-elok kan walaupun kita berhijab. Kalau pakai shampu je mesti kurang berkesan, jadi apa kata cuba produk yang nad guna ni..hehee..produk apa..hah meh baca lagi bawah..

CoolHijab merupakan  Serum Rambut khas bagi wanita bertudung / berhijab. CoolHijab akan memastikan wanita berhijab dalam keadaan selesa, suci dan lebih berkeyakinan. Adakah produk ni untuk yang berhijab sahaja?..oh tidakk..produk ni sesuai untuk mereka yang mempunyai rambut..ok paham yang mempunyai rambut sahaja..jadi maknanya tak kira la berhijab atau tidak..korang boleh pakai serum rambut ni. Lagi satu serum ni bukan untuk wanita sahaja, lelaki pun boleh pakai tapi mesti mempunyai rambut..hehee. 

Kandungan dalam CoolHijab
  • Minyak Papermint - Menyejukkan kepala dan rambut ketika bertudung | Mengurangkan Kelemumur | Melegakan sakit kepala dan migraine
  • Minyak Zaiton - Melembutkan rambut
  • Minyak Gelam - Mengelakkan kegatalan pada kulit kepala | Memperbaiki rambut yang rosak dan bercabang | Menggalakan pertumbuhan rambut baru | Merawat masalah uban
  • Wangian Aroma Terapi - Memberi kesegaran kepada minda & stress | Menghilangkan bau hapak pada rambut
  • Minyak Jojoba - Merawat kulit kepala yang berminyak atau kering | Menguatkan akar rambut
  • Minyak Alovera - Merawat kulit kepala
  • Minyak Kayu Putih - Mempercepatkan minyak serap ke kulit kepala

Kelebihan CoolHijab


Apa yang nad rasa bila pakai CoolHijab?
Haritu nad baru terima satu botol kecil CoolHijab untuk percubaan.Terima kasih Halim Brothers sebab sudi kongsi produk ni bersama blogger. Bila produk berkesan mestilah kita puas hati kan. Ofkos puas hati..bila dapat je produk ni nad terus pakai. memang dingin je kat kepala ni, terasa seperti ada angin je atas kepala..eheehe..lagi-lagi bila cuaca panas, tapi kepala rasa sejuk je selepas pakai serum rambut CoolHijab ni. Rambut pun rasa selesa je walaupun berhijab seharian. Titis sedikit sahja dekat kepala, lepas tu urut-urut sikit..arghh nyaman..

Bila pakai produk ni..rambut nad wangi je sebab serum ni baunya pun wangi..jadi rambut pun jadi wangilah..hehe..takde hapak lagi..muka pun selalu tersenyum kan, ceria je nak buat kerja sebab masalah rambut dah hilang.

Cara penggunaan CoolHijab
1) semasa mandi basuhkan rambut anda dan buarkan rambut anda sedikit lembap. Kemudian titiskan dua atau lebih ( mengikut panjang rambut) serum di tapak tangan dan gosokkan. Jangan gosok terlalu lama, terus sapu pada rambut sehingga kena kulit kepala. Elakkan daripada terkena mata.

2) Picit terus serum CoolHijab ke kulit kepala dan keseluruhan rambut.


Serum Rambut Coolhijab memberi keselesaan pada rambut. Setiap hari mesti pakai. Nak cuba..korang boleh order dengan nad..ok ..:).. Mr bobo pun pakai..hehehe..



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

9 comments so far,Add yours

  1. Nak try satu juga!!! Memang kekadang rambut berbau bila pakai tudung ni... tambah tambah ena ni jenis suka basahkan rambut bila mandi

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum . nak tanya harga berapa ni ? macam seronok je :D

    ReplyDelete
  3. Sheila..memang bagus..dingin je kat kepala..

    ReplyDelete
  4. Ain..harga RM65.. Nak tau detail pm nad dekat facebook..:)

    ReplyDelete
  5. macam menarik sebab FD ada masalah rambut gugur! :'(

    ReplyDelete
  6. Fatin..memang sesuai..sebab nad pakai rambut pun kurang gugur dah

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum nad, wahwahh lawa la dia dapat pakai coolhijab ni. jeles kita. hehehe

    ReplyDelete