hai assalammualaikum

Al-Fatihah kepada Datuk Hasbullah Awang Dan Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat - Mereka berdua memang dikenali oleh semua. Seorang adalah pengulas sukan dan seorang lagi merupakanpemimpin yang berjiwa besar yang dikasihi oleh rakyat. Dan kedua-duanya telah pergi ke Rahmatullah. Setiap yang hidup pasti akan mati..dan mereka pergi dengan tenang..


Datuk Hasbullah Awang, siapa yang tidak kenal..sering muncul di tv dalam sukan..suaranya yang tida asing lagi..dah tau dah bila die mengulas..masih terngiang-ngiang di telinga..memang best bila die mengulas.. Datuk Hasbullah Awang telah meninggal dunia selepas menerima rawatan di Institut Jantung Negara (IJN) dipercayai akibat komplikasi jantung.

Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat meninggal dunia akibat kanser prostat, selepas menerima rawatan selama 25 hari di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM).
Allahyarham menghembuskan nafas terakhir pada kira-kira jam 9.40 malam di sisi ahli keluarganya, di rumahnya di Pulau Melaka, kira-kira satu jam selepas keluar daripada HUSM.


إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
Salam Takziah buat beliau n keluarga

Moga rohnya ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...amin...

Al-Fatihah..

بِسْــــــــمِ اٌللَّهِ اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْـــــــــمِ
أٌلحَمْدُلِلَّهِ رَبِ اٌلْعَلَمِينَ*اٌلرَّحْمَنِ اٌلرَّحِيْمِ*مَلِكِ يَوْمِ اٌلدِّيْنِ*إِيَّاكَ نَعْبُوْدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِيْنُ*إٌهْدِنَا الصِّرَطَ اٌلْمُسْتَقِيْمُ*صِرَطَ اٌلَّذِيْنَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِّمْ غَيْرِاٌلْمَغْضُبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ اٌلضَّآلِّينَ*آمِـــــــــين*


SHARE 4 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2