FANPAGE FACEBOOK DAH BOLEH TUKAR NAMA

in , , by Nadia Johari, 12:12:00
hai assalammualaikum

Fanpage Facebook Dah Boleh Tukar Nama - Sejak fanpage dah boleh tukar nama ni, ramai yang dah tukar nama lama ke baru. Sebelum ni nad dengar, fanpage mana boleh tukar nama kan. Kalau nak tukar kene bayar dekat orang yang boleh ubah nama fanpage ni. Sekarang dah boleh tukar, tapi tak tau sampai bila boleh tukar..so korang cepat-cepat la tukar ye kepada sesiapa yang nak menukar tu..hehehhe..banyaknya perkataan tukar ni..adeh..nad tak ubah pun nama nad..sebab blog pun dah nama miszrockers.blogspot..ngam la tu..

Ok nak bagitau ni..apa itu fanpage facebook dan kelebihannya kepada kita ni?
Fans page atau halaman fans adalah sebuah halaman yang dapat kita buat di Facebook, di mana halaman ini dapat kita manfaatkan untuk  berbagai kegiatan, mulai dari untuk mempromosikan bisnis kita, membangun interaksi dengan prospek/konsumen kita, untuk memajang katalog produk kita dan banyak lagi.


Yela mungkin korang taknak semakkan facebook peribadi dengan aktiviti yang korang buat. Misalnya bisnes, blog dan group kerja/sekolah. Taknak berserabut kan. Mudahnya guna fanpage facebook ni disebabkan dia hanya perlu mengelike sahaja..tak perlu add pun dan menunggu masa untuk di approve.
Antara kelebihan fanpage ini?
1) Tiada had rakan atau peminat. Kalau profile biasa hanya dihadkan mempuyai 5000 rakan sahaja.
2) Senang untuk you all berhubung dengan orang tak dikenali, tanpa berkongsi info peribadi.
3) Apa sahaja yang you all post di fanpage akan muncul di news feed mereka yang like page you all.

Dan pastinya ada pelbagai lagi kebaikan fanpage jika kita menggunakannya dengan cara yang betul. Kan banyak manfaat ada fanpage ni..nak tau cara buat fanpage boleh pergi SINI . Nak tukar nama fanpage boleh pergi SINI..

 Ok senang dan mudah kan. Jom like fanpage blog nad..hehehe.
.
SHARE 5 comments

Add your comment

  1. memang rmai tkr nama fanpage skrg ni..penuh newsfeed..hehehhe

    ReplyDelete
  2. Ada yang tukar asal nama cantik dah.. bila tukar adeh buruk..

    ReplyDelete
  3. tq for info. baru tau boleh tukar. :) jemput singgah blog saya ye.. http://www.mommyrafa.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. info menarik dan terima kasih sudah merekomendasikan artikel saya tentang cara membuat fanspage facebook. salam dari blogger indonesia

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2