hai assalammualaikum

Dah Tunjuk Tanda-Tanda Nak Demam - Haish bila pertama kali dia demam sebelum ni, entry dekat SINI, memang nad dengan mr mafia celaru jugak,risau sangat pun ada, yela pertama kali dia demam. Selepas pengalaman tu, nad dah berjaga-jaga dah.

Dan semalam dia dah tunjukkan tanda-tanda nak demam. Badan dah mula panas sikit, dengar jugak dia batuk..ermmm..paling risau batukla. Nad pun dah bersiap sedia nak jadi pawang..hehehe..sebelum melarat, baik nad buat apa yang patut.


Macam biasa, tuam dia. Bukakan baju. Nad buat dari siang sampai ke malam. Alhamdulillah kurang panas dia. Tapi dengar macam hidung tersumbat. Takpe, nad tetap bagi minyak batook ori.


Dia aktif lagi, tapi satu je, bila time macam ni, dia manja dengan mommynya. Tak boleh berenggang. Nak buat kerja pun tak boleh..huhu..cepat baik ye sayang..fariza kuat macam mommy..hehe..lawan demam tu.. anak mommy demam nak membesar tu..dah 5 bulan dah dia..cepat betul.


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. syafakillah, baby Fariza. semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  2. pp diaaa....sedut sikit hehe

    ReplyDelete
  3. betul2... akk pon kalau petang tu dah rasa irine macam panas lain macam, memang malam jadi pawang laa..siap standby kelengkapan macam nak pegi perang.. hahaha.. siap2 dalam bilik, mangkuk air, towel, termometer, ubat montot, cool fever..fuhh!! dengan x tido nya..

    ReplyDelete
  4. ubat batook tu bagus betul ek . nk beli la satu. mana nk cari?

    ReplyDelete