hai assalammualaikum

Shawl Zilazlover - Banyaknya shawl dalam almari, sampai tak tau mana satu nak pilih. Macam ni la perempuan, selagi warna shawl takda dalam senarai, dia akan beli. Atau walaupun dah banyak shawl, dia tetap beli shawl tu sebab trend. Atau dia beli shawl tu sebab nak pakai mudah dan tak perlu banyak kerja. Hah!!! Kann...betul tak. Lagi satu mesti sebab tengok shawl tu lawa, takkan nak pakai yang hodoh kan.


Hah!! Ni nak cerita pasal shawl la ni. Kalau dulu beli shawl sebab lawa dan berwarna biru. Amik kau,berlambak warna biru, tapi sekarang beli shawl sebab nak mudah pakai dan kaler yang berbeza. Almaklumla, boleh dipadankan dengan apa-apa baju. Biasalah,dah jadi mak-mak ni, nak cepat je. Lambat sikit, habis senget benget shawl kau sebab anak..hahaha..

Selama ni,nad tak reti pilih shawl yang bagus, selama ni tengok warna dan cantik je. Tapi belajar sikit-sikit, shawl ni banyak jenis kainnya. Ada yang kasar dan ada yang licin. Ada yang mudah dibentuk, ada yang sarung je, ada juga yangvtak perlu digosok..hah!!!..


Nad suka shawl nad pakai ni. Tengokla gambar tu..cute tak..wakakka..pertama kali nad pakai, terus cantik je letak kepala, lepas tu macam terlekat je, tak lari sana sini. Baby fariza tarik pun steady je..hahaha..Nad dapatkan shawl ni dekat shawl zilazlover.

Shawl zilazlover ni labuh, mudah dililit, tidak rimas, mudah digayakan dan sejuk.


Warna yang nad amik ni belum lagi ada dalam list tudung nad..haaha..so bila dah ada, kira dah puas hati..hehhe.kain pun sedap dipakai.

Harga shawl ni takda mahal sangat..murah je.takdelah mahal macam tudung yang direbutkan orang tu...tapi stock terhad.


Macam-macam warna ada dekat shawl zilazlover ni. Jenis dan corak pun macam-macam. Hah, macam nad pakai ni ada lace. Tudung bawal pun diaorang ada jual.

Hah berkenan tak, bolehla kalau nak pergi ke
facebook:
Instagram:
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. Nad memang sesuai la pakai warna yang terang2 ni..nampak manis je..

    ReplyDelete
  2. Best tu... untuk nak saya yang malas... memang sesuai.... hehehe nanti Akak beritahunya

    ReplyDelete
  3. kalau dah ada anak ni memang shawl yang tak payah iron jadi pilihan hehehehe

    ReplyDelete
  4. ALoo cantik je.. dari biru bertukar suka mashtard pula la ye

    ReplyDelete
  5. Cantiknya shawl..nad jual ke?

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2