hai assalammualaikum

Senyuman Yang Ditunggu - Semua menunggu, bila dia akan senyum. Nad sendiri yang 24 jam dengan dia menunggu dia nak senyum depan kamera bila selfie..haaha..kebanyakan gambar yang dipos, semuanya masam..Nak buat macam mana, masa mengandung, maknya kurang senyum..haaha..ngaku jela..

Kalau budak lain pandang muka sendiri depan kamera, mudah je nak senyum, Fariza..ermmm..macam nampak apa..hahaha..tapi tak menghalang untuk nad ambil selfie dengan dia. Sebab geram, picit-picit je dengan dia ni..

Tanggal 23.8.2016, genap umur dia 10 bulan. Dan waktu tu sepatutnya ada shooting dekat Bukit Jalil, tapi terpaksa ditangguhkan. Jadi nad ajak mr mafia pergi Ikea Cheras. Sebelum tu macam biasa selfie la dulu..haaha. Budak gendut tu pula baru bangun tidur, segar sikit mata dia.


Bila nak selfie, panggil dia " Fariza..." dan tadaa..dia senyum..Alahai manisnya awak senyum nak..Lain kali senyum lagi ye..Layankan mommy nak selfie ni ye..hehehe..


Fariza : Mommy senyum macam ni kan..sampai bila nak senyum mommy..


Fariza : Buat ape pulak la mommy ni..Besarkan mata pulak ye...adoii memacam la mommy kita ni.. Patutla telefon hang je, mommy asyik selfie..penuh gambar...haishh..


Senyum lagi...ehehe..Ramai tunggu dia senyum..hahaha..maknya pun excited..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours