hai assalammualaikum


Tshirt DIY Sendiri Di Printcious - Yeahh, terujanya bila barang yang kita idamkan dah sampai..hehee. Barang yang nad DIY sendiri dekat laman web Printcious. Ingat tak nad ada tempah barang dekat Printcious. Nad pernah share entry dekat blog ni. Tak ingat, takpe, nad tolong bagi link dia. Tekan perkataan Printcious ni. Kat situla nad ajar macam mana nak DIY barang kita. Mudah je..Sekarang barang dah ada depan mata..wihuuu!!

Dah lama idamkan T-shirt yang ada header kita sendiri ni. Bila nak keluar ke mana-mana, bolehla pakai T-shirt ni, nampakla yang kita ni blogger walaupun blogger tak popular..hehee. Sekurangnya, kau nampak header ni dekat baju, kau tau dia ni blogger..cewahh gitu..Walaupun simple, tapi lawa sangat di mata nad, sebab nad yang design sendiri. Hasil kekreatifan tangan nad ni..hahaa..Puas hati sangat!!.


Baju ni memang ada warna putih. Tapi warna putih dia tak jarang. Kain jenis 100% poliester. Tak panas pun bila pakai, sejuk je rasa. Masa nad design baju ni, risau juga, takut gambar dia kabur atau pecah, tapi nasib baik, gamabr clear je. Takda cacat cela dekat baju tu. Apa yang kita design, cantik je dia dekat Tshirt tu. Nad amik saiz S, jadi baju ni nampak kecik dekat nad, sebab baju tak tutup punggung. Tapi takpe, boleh pakai baju dalam lapis..takde masalah..hehee..

Gambar pun takkan hilang kalau kita basuh. Sebab gambar tu bukan jenis lekat. Gambar tu memang elok je dicetak.

Berkenaan baju:
- Polyester performance T-shirt that helps improve physical performance
- Supports the body's natural temperature regulating mechanism. .
- Works great in hot weather but also a great choice in cooler temperatures.
- Won't become damp and chilly like cotton shirts.
- For year-round comfort, make a performance T-shirt your first choice.
- Material: 100% Polyester
- Sizes available: Female: S, M, L, XL (with stylist slimming cut)
- Colours: White
- Printing: Heat transfer printing using EPSON sublimation printer


Hah, apa lagi korang, bolehla tempah design hadiah korang sendiri. Nak bagi dekat kawan ke, mak ayah ke, pakwa makwa ke..haishh sesiapa je la..boleh pergi ke Printcious. Banyak lagi barang dekat situ selain T-shirt. Ada mug, ada bantal, ada frame..haishh macam-macam lagi la..Pergi ke https://www.printcious.my

SHARE 9 comments

Add your comment

  1. tu dia aihhhh..lawa baju kak nad...

    ReplyDelete
  2. Hehe.. Comei pakai baju sendiri

    ReplyDelete
  3. cantikkan.. lin pun pernah printing baju kat sini...

    ReplyDelete
  4. cantikkk.. lea pown ada tempah satu..

    ReplyDelete
  5. Adakah anda memerlukan pinjaman? Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Cik Irene Fernandez, pemberi pinjaman pinjaman peribadi adalah untuk membuka peluang kewangan untuk sesiapa yang memerlukan bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan perniagaan dengan terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel: (irenegironfernandez@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Hello Semua orang
    syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
    Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2