ANAK BERGAYA, BARU SETAHUN DAH PANDAI NAK BERGAYA, BUDAK PANDAI BERGAYA

hai assalammualaikum


Baru Setahun Dah Pandai Bergaya - Selalu tengok anak orang digayakan, sekarang bila ada anak, memang nad gayakan cukup-cukup..Tak kisah anak artis atau anak orang biasa, kalau digayakan memang budak nampak comel dan lawa je. Lagi-lagi macam anak Rozita Che Wan, Aaisyah Dhia Rana. Suka tengok dia, dipakaikan apa pun terima je, dengan senyuman dia. Memang ikut jejak che ta, suka bergaya. Dari anak che ta la nad jadikan inspirasi..ehehe..Inspirasi untuk mengayakan anak sahaja bukan memilih barang mahal..huhuhu.




Macam nad, dari kecik lagi memang nad suka gayakan Fariza dengan pakaian yang cantik dan comel. Sebab nad suka tengok budak-budak dengan pakaian yang macam ala-ala  model baby gitu. Lagi-lagi kalau dipakaikan masa kecil dia elok je pakai, bila dah besar, lagi suka dia nak pakai benda-benda hiasan ni. Yela budak-budak kalau tak dibiasakan dari kecik, dah besar dia taknak, tapi nasib Fariza suka pakai apa yang nad nak pakaikan dekat dia..ehehe.

Setakat ni semua barang-barag Fariza murah je. Biar murah asal nampak cantik dan mahal di mata orang..ehhee. Masih kecil ni dia memnag tak reti meminta la, mommy dia yang tukang pilih. Bagi nad, tak kira anak perempuan atau anak lelaki ( insyallah )..nad tetap gayakan dia bila berjalan keluar.





Dari kecil, suka pakaikan dia headband ni. Dia pun tak tarik headband ni, diam elok je dekat kepala. Dia memahami, nak nampak anaknya comel selalu..hahah..


Bila dah besar sikit, belikan topi pulak. Tu daddy dia yang nak.

Lepas tu dah setahun, nad belikan cermin mata pulak. Kalau korang nak tau, dia suka sangat pakai cermin mata ni. Pernah dia tau mana nad simpan cermin mata ni, dia amik dan suruh nad pakaikan. Perghh!!..terkejut juga. Lepas tu kalau nad tak bagi atau maik cermin mata tu, dia marah. Haritu masuk kedai pun, cermin mata yang dinampaknya..fuhh..


Harap dah besar, takdala mintak macam-macam, macam handbag mahal ke..haaha..mampus nad. Dah besar boleh pakai tudung pulak lepas ni. Jangan ketat- ketat ye nak..dosa..hahahaa..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. Anak anak ibarat kain putih. 😃 Pengaruh mak ayah sangat kuat masa baby

    Semoga Allah beri kita kekuatan untuk mendidik anak anak dengan zaman yang bakal mereka tempuhi kelak. Sangat mencabar iman

    ReplyDelete
  2. Anak anak ibarat kain putih. 😃 Pengaruh mak ayah sangat kuat masa baby

    Semoga Allah beri kita kekuatan untuk mendidik anak anak dengan zaman yang bakal mereka tempuhi kelak. Sangat mencabar iman

    ReplyDelete
  3. alololo tomeynya.. dia ikut nad la ni suka brgaya

    ReplyDelete
  4. hihi..comeinya dia..semoga jadi anak solehah..amin..

    ReplyDelete
  5. cermin mata gelap tu tak tahan. walau pakaikan pipi pau tetap tak boleh sorok

    ReplyDelete
  6. I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $400,000 MONTHLY , $20,000 daily for a maximum of 4 MONTHS. I am so happy about this because i got mine last week and I have used it to get $140,000 already. CLIFFORD JACKSON Hackers is giving out the card just to help the poor and needy though it is illegal but it is something nice and he is not like other scam pretending to have the blank ATM cards. And no one gets caught when using the card. get yours from CLIFFORD JACKSON Hackers today! Just send an email to cliffordhackerspays@gmail.com.

    ReplyDelete