hai assalammualaikum

Pelakon Reen Rahim Buli Budak Usia Setahun


Budak tu tengah syok layan perasaan dia dengan jalan sana sini. Malas nak kacau urusan orang dewasa ni. Dia tak tau, dia duk merayau-rayau tu dia kacau kerja orang lain. Dia layan diri dia, dengan enjoy, apa dia nak buat. Sampaila pelakon Reen Rahim nampak gelagat dia. Lepas tu artis tu pun pergi ambil dia dan dukung.


Paham-paham jela, budak baru dapat kaki, taknaknya nak didukung. dia lebih suka berjalan sana sini. Kalau dengan mommy ida, dia ok lagi. Tapi kalau dengan orang lain, muka akan berubah. Seperti dalam kata hati " Saya tak kenal awak, jangan pegang saya, lepaskann..lepaskannnn "..dlaam bahasa Inggerinsnya " I dont know you, who are you, let me goooo..let me goo "..ok gituu..hahaaha..


Tapi apa pelakon Reen Rahim tu kisah. Dahla mulut budak tu comot baru lepas makan. Reen Rahim dengan baiknya, mengelap mulut dia..Mommynya yang segan..hahaaha..

Yeaaa..ni masa Majlis Sepetang bersama Reen Rahim dan Asianic. Nad berdua je dengan Fariza. Tapi masa tu Fariza behave. Nad lepaskan dia masa betul-betul kitaorang tengah layan diri masing-masing. Time kerja, nad kerja dan pegang Fariza.


Masa ambil gambar beramai-ramai, nad kenala dukung anak dara sorang ni. kalau tak dia kacau kitaorang nak bergambar. Masa tu pulak dia pegang straw. Paham-paham jela, budak kalau dah pegang straw, kita nak ambil dia marah. Tu la yang dibuat Reen Rahim dekat Fariza. Nad pun tak jangka, dia akan buat sampai Fariza marah..hahaa..ingat nak bergurau je..hahaa..Korang boleh tengok video dekat atas ni..haha.

Reen Rahim memnag seorang yang peramah dan rendah diri. Memang berbeza sangat. Dia jumpa kitaorang pun buat macam kawan. Bercakap sempoi je walaupun dia seorang artis terkenal. Reen Rahim duta Asianic. Korang cubalah produk Asianic ni, produk Halal..best tau..nad dah cuba..hehe..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours