hai assalammualaikum

Farhanah Buat Aksi Stunt Pulak Dekat Kampung - Kalau sebelum ni, balik kampung malu-malu kucing, taknak dekat denagn orang, tapi kali ni lain macam pulak. Nampak budak-budak main dekat kerusi dia pun ikut main..Tak sedar diri tu masih kecik lagi oo..Kakak dengan sepupu dia dah la main lompat-lompat dekat kerusi, dia pun nak juga..

Dijadikan cerita, waktu tegahari, memang nad akan pergi lepak rumah kakak, sebelh rumah mak je. Almaklumla, bila tengahari, rumah mak panas sikit, kita pergi rumah beraircond..hahaa. Mas tu pulak nad tertidur sebab dah nyaman sangat dengan aircond yang dipasang tu..Masa tu sedar yang si Farhanah ni masih dekat sebelah tengah menyusu. Entah macam mana, tiba-tiba dengar suara dia menangis. Teru stersedar dari tidur, tengok dia dah jatuh tertiarap. Terus angkat, nampak dah bulat bengkak dekat dahi..besarrr ooooo...Masa ni tak sempat nak ambil gambar..

Terus balik rumah mak, cari ais. Ambil sapu tangan bubuh ais, tuam dekat dahi dia. Tuam pelan, pelan. Nasib Farhanah ni jenis nangis sekejap je. Dapat ais sukala dia, terus senyap.



Esoknya dah surut sikit bengkak kat kepala tu. Nampak la lebam tu..Muncul pulak lembam sikit dekat dengan mata..alahaii..kesian anak mommy. Entah aksi stunt macam mana ntah dia buat. Mungkin dia duduk dekat bahagian tepi kerusi, lepas tu terjatuh ke bawah. Tertiarap pulak. Muka ke lantai dulu..ermm..


Ni kita cakap nak ambil gambar, pandai pulak dia buat peace..Dah dapat sebenjol macam tu, masih tak sedar lagi, nak juga main lompat-lompat dekat kerusi..haishh anak perempuan aku seorang ni..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. alahai ankkkkk....ma kak sue kata budak lasak ni bijak hehehhe

    ReplyDelete
  2. alahai kesiannya dia jatuh.. tengah melasak nak terokai dunia ye..nasib baik takde pape..

    ReplyDelete
  3. Bam bam nye dia.

    Marina dah follow blog nadia. Jemput follow blog marina. Join giveaway skali jom:)

    https://marinabashah.blogspot.com/2019/07/giveaway-by-marina-bashah-1.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Alah. Kesiannya comel mama ni. Bengkak dahi tu. Lain kali farhanah jangan buat aksi stunt lagi tau. Hehe :)

    ReplyDelete
  5. HELLO


    Sama ada anda seorang usahawan atau pekerja kerajaan, dan anda mahu menjadi bebas dari segi kewangan dan mengembangkan perniagaan anda, inilah peluang anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman jangka panjang dan jangka pendek, proses kami sangat mudah dan mudah. Anda tidak perlu terus bertanggungjawab secara kewangan kepada semua orang, hari ini anda boleh memutuskan bahawa anda mempunyai kebebasan kewangan dan kehidupan yang lebih baik untuk anda dan keluarga anda, kami sangat bersedia memberi anda pinjaman apa pun yang anda perlukan, Kami akan memberikan anda. Jangan merasa seperti menonton orang lain yang berjaya secara kewangan jika anda mahu pinjaman anda ditambah ke ekuiti anda atau memulakan perniagaan anda sendiri, ini adalah peluang anda untuk menghubungi kami hari ini.



    Syarikat: CREDIT FINANCIAL GROUP
    E-mel: (creditfinancialgroup01@gmail.com)
    Whatsapp: +447480724786
    BBM INVITES: {DDA46523}

    ReplyDelete