hai assalammualiakum

Pynocare Bio-Life Kembalikan Tona Kulit Yang Sekata Bagaikan Kristal - Tona kulit tak sekata sememangnya sangat menganggu penampilan kita. Kulit bukan sahaja nampak suram,bahkan akan membuatkan kita nampak seperti orang yang kepenatan, tidak bermaya, nampak lebih tua dan tidak sihat. Bintik-bintik hitam dan tona kulit yang tidak sekata disebabkan oleh penghasilan melanin yang berlebihan pada kawasan yang terdedah kepada pancaran matahari terutamanya di bahagian pipi, atas bibir, hidung dan dagu. salah satu produk yang dapat kembalikan tona kulit sekata ialah Pynocare dari Bio-Life.

Ada banyak faktor penyebab tona kulit tak sekata, antaranya
- Cahaya matahari merupakan faktor utama terjadinya kulit tak sekata.
- Perubahan hormon seperti kehamilan, pil kontraseptif
- Masalah endokrin seperti tiroid, ovari
- Kosmetik juga menjadi punca terjadinya kulit tak sekata. Kosmetik yang bertoksik pada cahaya, merkuri, asid salisilik
- Ubat-ubatan yang bertoksik pada cahaya: antibiotik, ubat anti keradangan


Pynocare Bio-Life Kembalikan Tona Kulit Yang Sekata Bagaikan Kristal

Hah ni la produk dari Bio-Life yang korang boleh cuba. Pynocare, penyelesaian masalah melalui oral dengan antioksidan untuk mengembalikan kesekataan kulit. Pynocare merupakan kapsul oral semulajadi dengan MSCC Complex Actisome™ iaitu satu formula khas dan ia menggabungkan tumbuhan semulajadi dan ekstrak rumpai laut.


MSCC Complex Actisome meningkatkan bioavailability untuk penyerapan yang lebih baik. Ia dapat mempertahankan kulit dari radikal bebas dimana ia membekalkan antioksidan yang berkuasa untuk melawan radikal bebas yang menjadi pencetus utama kepada masalah tona kulit tak sekata.


Selain itu, ia juga bertindak sebagai pelindung UV. Antioksidan yang ada dapat meningkatkan pertahanan terhadap kerosakan kulit yang disebabkan oleh cahaya matahari.

Bagaimanakah Pynocare membantu dalam kesihatan kulit?

Ekstrak Kulit Kayu Pain Maritim Perancis - Kaya dengan procyanidinoligomerik ( OPCs ) dan bioflavonoid yang berfungsi sebagai antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas. Berupaya untuk membentuk lebih banyak struktur antioksidan dengan mengitar semula Vitamin C dan menghasilkan Vitamin E.

Vitamin C - Merupakan antioksodan semulajadi dan melindungi kulit daripada UVA,UVB dan cahaya yang boleh dilihat. Ia turut menghalang penghasilan dan pembentukan melanin  dan bekerjasama dengan Vitamin E.


Ekstrak D.Salina - Membekalkan sumber semulajadi yang kaya dengan karotenoid, beta-karotena. Merupakan antioksidan semulajadi yang melindungi membran sel dari pengoksidaan kipid dan kerosakan yang disebabkan oleh cahaya UV.

Vitamin E - Sebagai antioksidan larut lemak utama yang menghalang pengoksidaan lipid dan menghapuskan radikal bebas. Memberikan perlindungan UV serta mengurangkan kesan-kesan foto-penuaan.

Siapakah yang digalakkan untuk mengambil Pynocare?
- Individu yang mengambil berat terhadap masalah kulit
- Individu yang sering terdedah kepada pancaran matahari
- Individu yang gemarkan aktiviti luar


Berapakah dos yang disarankan?
 DUA kapsul sehari selepas makan

Menarik kan produk ni. Lagipun produk dari Bio-Life ni memnag diyakini dan sangat bagus untuk diambil. Pynocare kombinasi ramuan tumbuhan semulajadi yang dapat melindungi kulit daripada penuaan pra-matang, tona kulit yang tidak sekata.


Kalau korang nak cuba produk Pynocar Bio-Life ni, boleh dapatkan di
Lazada : http://Biolife.2.vu/Lazada-Pynocare
CARiNG : http://Biolife.2.vu/CARiNG-Pynocare
Watsons : http://Biolife.2.vu/Watsons-Pynocare
SHARE 29 comments

Add your comment

  1. I'm thankful for the blog article.Much thanks again. Really Great. Explore photo and video images on Instagram, latest posts and popular posts about Pikdo

    ReplyDelete
  2. Yang mengalami masalah kulit tak sekata memang bagus amalkan Pynocare ni kan. Kecantikan bukan jaga luaran saja. Dalaman pun kena jaga jugak

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah sekarang dah banyak pilihan suplemen untuk kesihatan tubuh dan kecantikan kulit kita ^_^

    ReplyDelete
  4. Itu la kapsul.
    Susah sikit an nak menelan. Kekadang tu sbb tak displin.

    ReplyDelete
  5. besar juga tablet suppliment ni ya. tapi kalau bagus untuk kulit apa salahnya cuba kan. nak jugak cantik dan mulus.

    ReplyDelete
  6. Bagus sebenarnya nak cantikkan kulit dari dalam ni kan..teringin nak mkn tablet ni tp mengandung ni kena pasrah je la dulu..

    ReplyDelete
  7. Ramainya review pasal supplemnt ni. Tergoda lak kte rasa ye la umur2 cam kte ni mmg kena amik lebih supplement utk kulit

    ReplyDelete
  8. Rin perhatikan ramai yang bagi review yang baik tentang supplement ini. Boleh la rin cuba lepas ni dan rasakan sendiri perubahannya.

    ReplyDelete
  9. menarik ni,tapi produk bio life memang elok vitamin dia yg lain pun...

    ReplyDelete
  10. Wah. Banyak sebab rupanya utk masalah kulit tidak sekata ni. Lelaki pon boleh jadi jugak kan, lagi2 yg kerja luar berjemur bawah matahari tu

    ReplyDelete
  11. Good review. Thank you for sharing. Take care and have a good weekend.

    ReplyDelete
  12. Dulu-dulu memang rajin amik Vit D, Vit C etc. Lama kelamaan terus tak teramal dah. Lepas ni nak kena ambik balik la supplemen. Hmmm. Padanlah muka kita dah kusam. Boleh cuba produk ni pula.

    ReplyDelete
  13. Besarnya nampak ubat tu hehehe tapi ok lah kalau dalam usia yang makin meningkat memang memerlukan supplement tambahan macam ni hehehe kita pun rasa macam nak ambil juga wakakakakak orang perempuan suka lah ...

    ReplyDelete
  14. terima kasih atas info mengenai produk ni. nampak macam ramai juga yang review produk ni. terbaiklah. :)

    ReplyDelete
  15. Dah survey dah Pynocare ni. Ramai kata bagus. Ingat nak consume sebab dah ada tanda-tanda tona kulit tak sekata ni. Lagipun bentuk kapsul ni senang sket nak makan. Kalau bancuh tu memang selalu skip la

    ReplyDelete
  16. Mmg dicari2 nie.. AM mmg mengalami masalah tona kulit tidak sekata. Boleh la AM cuba pynocare nie..

    ReplyDelete
  17. Pynocare memang bagus untuk merawat masalah tona kulit muka tak sekata kan. Nak nak umur dah makin meningkat ni elok sangat amalkan pynocare ni

    ReplyDelete
  18. saya seorang pemalas nak sapu krim kat muka, kalau makan cam ni saya rajin. so boleh la try ni, macam bagus je

    ReplyDelete
  19. I think the hardest thing to take care for the skin is to have an even skin tone. Dari dulu smpai skg masi lagi tak dapat cari solution untuk itu. Thanks for this info.

    ReplyDelete
  20. Wah ramainya yang review produk ni. Rata2 semua cakap berkesan. Syira pun kulit tak sekata. Nak cari nanti

    ReplyDelete
  21. mek pun ambik juga this suppliment as kulit mek agak memerlukan vitamin luar untuk kekal sihat. alhamdulillah setakat mek consume, masih lagi okei dengan kulit.

    ReplyDelete
  22. Dah makan, tp Kdg2 lupa haha. Adoilh haiiii

    ReplyDelete
  23. Elok jgk amalkan ni sebab blh kembalikan tona kulit tak sekata tu.. Zaza pun tona kulit tak rata.. Mmg nak kena cuba lah nanti

    ReplyDelete
  24. Semakin menarik ya produk dari Bio Life nie kan Nad..

    ReplyDelete
  25. Senang nk jaga kulit kalau ada suplement mcm nie, sebab ada yg jenis malas nak sapu2 di muka, ade jenis kapsul, boleh terus telan

    ReplyDelete
  26. Nak jugak kulit kristal..untuk org2 yg malas makan sayur dan buah mcm shad ni, kena amal pynocare ni lah..

    ReplyDelete
  27. Bio-life banyak produk best2 untuk kulit. Banyak produk dia dalam bentuk kapsul gini. Senang nak makan.

    ReplyDelete
  28. Bagus dpt mengembalikn tona kulit yg lebih sekata kan... Biolife produk dia mmg best2

    ReplyDelete
  29. Kita ada masalah tona kulit tak sekata dari kecik. Bila ada benda ni, rasa mcm tak sabar nak cuba dan tengok perubahan.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2