hai assalammualaikum


Idea Cenderamata Pilihan Terbaik Di Greenworks Sebagai Corporate Gifts - Pernah tak korang pergi sesuatu event, lepas tu dapat cenderamata barang yang sangat unik dan sangat berguna untuk dipakai. Macam nad, pernah pergi beberapa event produk berjenama, lepas tu dapat goodies, dan goodies yang diberi ialah powerbank siap dengan nama kita..seronok bila dapat cenderamata macam tu, sebab ada nama kita, dengan nama jenama tu. Powerbank kan benda yang memang kita akan guna selalu untuk cas telefon. Lagi ada nama kita, memang rasa wow tau..hehee..

Seperti syarikat, pemberian cenderamata sebagai corporate gift dapat menjalin hubungan yang erat di antara sesebuah syarikat dan pelanggan. Ia merupakan satu peranan yang penting bagi sesebuah syarikat dalam menjaga hubungan dengan pelanggannya.


Bukan sahaja majlis syarikat majlis seperti perkahwinan, hari anugerah, program-program sekolah, university, organisasi dan macam-macam lagi pun memerlukan cenderamata.




Idea Cenderamata Pilihan Terbaik Di Greenworks Sebagai Corporate Gifts

Ni nad kongsi, idea cenderamata pilihan yang terbaik boleh korang buat, iaitu di Greenworks. Terdapat pelbagai jenis cenderamata yang boleh dijadikan sebagai hadiah untuk kegunaan majlis, tapi kesesuaiannya adalah bergantung kepada jenis majlis yang dianjurkan.


Greenworks adalah pemborong & pembekal premium gift di Malaysia. Mana-mana syarikat atau perniagaan yang ada program dan tengah mencari cenderamata yang sesuai, bolehlah tengok dekat Greenworks ni. Banyak pilihan cenderamata yang ada boleh dijadikan sebagai corporate gift. Untuk beli persendirian pun boleh atau untuk beri kepada orang tersayang sempena hari istimewa pun boleh.







Dekat Greenworks ni ada macam-macam jenis barang. Salah satu contoh hadiah yang boleh diberi ialah USB Flash Drive. Memang lain daripada yang lain dengan USB yang kita pernah ada. USB Flash drive yang tak nampak macam usb pun..hahhaa. Boleh Nampak gambar dekat atas ni, hah USB ni, nad ada tau. Bukan satu, tapi nad ada dua. USB ni macam tersembunyi, unik dan cantik dengan bentuk mini card macam ni. USB macam ni ada 8GB, 16GB dan 32GB.


USB Flash Drive ni boleh cetak atau letak gambar yang disukai. Nampak lain daripada yang lain kan. Harganya pun murah je. Saiznya Saiz: 60mm x 30mm x 2mm. Sangat ringan dan boleh dibawa ke mana sahaja.





Ada juga jenis bulat. Lagi comel..hehee. USB ni macam ni boleh disangkut buat keychain. Menarik kan. Lagi ada gambar dan tersembunyi USB tu. Kita ni kan suka benda comel macam ni..hehee..Pantang tau kalau nampak.


Kalau mana-mana syarikat yang nak tempah, boleh je cetak logo company atau apa-apa berkenaan company dekat USB ni. Bayangkan, bagi dekat client, mesti diaorang rasa seronok tengok.




Kalau nak tempah, korang boleh pergi ke IT Gadget di website Greenworks. Dalam ni ada macam-macam jenis USB. Selain USB, powerbank dan earbuds pun ada. Serius murah.




Lunch box pun ada..




Sebenarnya, bukan barang ni sahaja yang ada, banyak lagi barang yang ada dekat Greenworks ni yang boleh dijadikan corporate gifts atau pun persendirian atau untuk majlis formal. Antaranya ialah
- Eco Bag
- Lanyard
- Pen, Notebook, Drinkwares
- Household
- Stationary
- Fridge Magnet, Button Badge, Keychain, Mugs
- Travel bags, pillow, umbrella, travel adapter, wind flags
- Tshirt


Pelbagai barang hadiah untuk korporat mewah dan hadiah perniagaan hingga barang-barang murah untuk hadiah promosi,semua ada. Greenwork menyediakan produk berkualiti tinggi dengan harga yang sangat berpatutan pada skala waktu yang sesuai dan mereka mempunyai barang yang mesra alam.


Cenderahati ni memang sangat penting ya, lagi-lagi untuk sebuah syarikat. Tidak kiralah walau hanya sekadar sehelai t-shirt, sebatang pen, payung mahupun seunit beg plastik. Semuanya mempunyai nilai dan matlamat tertentu. Cenderahati diberi adalah sebagai tanda penghargaan, sebagai tanda untuk diingati selalu oleh mereka yang akan menerima cenderamata itu.








Bagi sebuah syarikat, apabila ada logo atau nama syarikat pada cenderahati dan orang yang menerima menggunakan denagn kerap, jenama syarikat akan sentiasa diingati. Contohnya baju jenama tertentu yang dicetak dengan logo. Pengguna yang memakai baju tersebut akan dilihat oleh khalayak ramai. Lebih ramai yang lihat, lebih tinggi kesedaran pada jenama itu. Seperti pengiklanan percuma ya..hehee..Sebab tu pentingnya cenderamata.






Korang boleh terjah website https://greenworks.com.my/ untuk lihat cenderamata disitu yang korang rasa sesuai untuk program atau majlis yang akan diadakan. Tempahla cenderamata segera di Greenworks dengan harga yang lebih murah berbanding tempat lain.


Greenworks Marketing Sdn. Bhd.
Website : https://greenworks.com.my
Facebook: https://www.facebook.com/GreenworksMarketing/
Contact : +60 12-302 7093 / +60 3-6273 1210
Email; sales@greenworks.com.my
Location : 230, Jalan KIP 7, Taman Perindustrian KIP, Kepong, 52200, Kuala Lumpur, Malaysia
Operasi hours : Monday - Friday 9AM-6PM * except public holidays
SHARE 32 comments

Add your comment

  1. Banyak bende boleh beli sini yek.. seronok memilihnya..

    ReplyDelete
  2. Macam-macam ye pilihan ada kat sini. Boleh guna nanti untuk bagi goodies waktu seminar ke majlis apa-apa jugak kat universiti nanti.

    ReplyDelete
  3. byk pilihan tu...nanti kita bole share info ni kt dept corp comm company kita...tq for sharing

    ReplyDelete
  4. Byknye pilihan. Thanks for all the ideas!

    ReplyDelete
  5. Suka bila dapat gifts yang cantik-cantik tu tapi sayang nak pakai. Haha. Sebab cantik sangat.

    ReplyDelete
  6. Yang button tu berkenan plak, ingat nak skodeng gak, tengah survey gak nak buat majlis anak tahun depan nanti...kot kann ada diskaun tu lagi..

    ReplyDelete
  7. saya suka custome gift macam ni, ingat lagi buat mouse pad guna gambar family, so kat opis pun teringat je kat diorang, semangat nak kerja

    ReplyDelete
  8. Yes. Ada banyak choices nak buat gifts atau personal momento kan. Harga pun berpatutan

    ReplyDelete
  9. Banyak boleh dihadiahkan kepada customer untuk company besar2 ni kan?. Lagi banyak order lagi banyak penjimatan agaknya.

    ReplyDelete
  10. Wah, exclusive nya gift dia tp zira suka powerbank dgn pendrive

    ReplyDelete
  11. benda kalau customized mmg sangat la Sally suka...hahahhaa...Sally pun sama je macam Nad suka benda gini

    ReplyDelete
  12. Paling suka tumb drive tu.. memang popular design macam tu cantik-cantik senang nak bawak boleh jer letak dalam wallet betul tak?

    ReplyDelete
  13. Senang dh nk cr corporate gift skrg ni. Byk pilihan lagi.

    ReplyDelete
  14. Best kat sini. Ada banyak pilihan. Takdelah asyik-asyik mug je kan.

    ReplyDelete
  15. saudara-saudara
    Saya di sini untuk bersaksi tentang kebaikan Allah dalam hidup saya dan bagaimana saya diselamatkan dari tekanan finansial karena bisnis saya sedang menurun dan keluarga saya dalam keadaan asulit sehingga kami bahkan tidak dapat membayar uang sekolah untuk anak-anak, karena kepahitan mengambil alih hatiku
    Suami saya juga menggagalkan karena kami menjalankan bisnis keluarga di (Surabaya, Jawa Timur) dimana kami jadi bingung suami saya mencoba untuk mendapatkana pinjaman dari bank dia menolak pinjaman jadi dia online mencari pinjaman karenaa dia ditipu oleh sone imposters online yang menjanjikan kepadanya pinjaman dan mengatakan harus membayar biaya untuk mendapatkan pinjaman sehingga husbank saya meminjam uang dari teman-temannya untuk membayar biaya maka mereka meminta biaya lagi dengan beberapa alasan dia harus pergi dan meminjam dari saudaranya di (Bekasi) untuk memastikan dia mendapatkan pinjaman setidaknya untuk membi/aayai kebutuhan keluarga dan setelah dia membuat biaya, dia diminta untuk membayar lagi dengan alasan tertentu, hal ini membuat keluarga kelaparan meningkat sehingga kami harus mengumpulkan makanan dari tetangga dekat kami. dan selama berbulan-bulan kami menderita dan bisnis ditutup untuk sementara waktu
    Jadi satu sore yang setia sekitar pukul 14:00 tetangga dekat ini menelepon saya dan mengatakan bahwa dia akan mendapatkan pinjaman dari perusahaan pinjaman secara online sehingga jika dia mendapatkan pinjaman, dia akan mengenalkan saya ke perusahaan tersebut sehingga kami pergi ke ATM bersama-sama dan Memeriksa pinjaman itu tidak ada sehingga kami menunggu sekitar 30 menit kemudian kami mendapat peringatan di teleponnya dari banknya bahwa dia telah menerima monney di akunnya sehingga kami memeriksa saldo rekeningnya dan lihatlah 300 juta kepadanya sebagai pinjaman
    Segera saya berteriak di depan umum sambil menangis dan pada saat itu yang bisa saya pikirkan adalah jika saya dengan jumlah seperti itu, masalah saya berakhir, jadi kami pulang ke rumah saya tidak memberi tahu suami saya, dari 1 juta dia memberi saya saya membeli beberapa bahan makanan di rumah dan berlangganan dan tetangga saya dan saya meminta pinjaman kepada perusahaan karena dia memberi saya pedoman sehingga kami mengikuti prosesnya karena prosesnya sama sehingga setelah semua prosesnya, rekan-rekan saya diberi pinjaman oleh saya

     .(`’•.¸(` ‘•. ¸* ¸.•’´)¸.•’´)..«´ ONE BILLION RISING FUND¨`»(onebillionrisingfund@gmail.com)  
    ..(¸. •’´(¸.•’´ * `’•.¸)`’•.¸ )..BBM: D8E814FC

    Anda juga bisa mendaftar sekarang dan menyelesaikan masalah keuangan Anda
    Saya berbagi cerita ini karena saya tahu bahwa begitu banyak orang di luar sana memerlukan bantuan keuangan dan perusahaan akan membantu Anda
    Gmail saya adalah

    Ratu Efendi Lisa
    efendiqueenlisa@gmail.com   
    Hubungi Says::+62 857 1997 9422
    Whatsapp::+62 857 1997 9422

    ReplyDelete
  16. Sekarang ni memang orang kalau bagi barang atau gift tu pendrive tengok design macam-macam tu menarik lepas tu ada air buts lak lagi bestnya wahh menarik gift-gift kat sini terkini dan trendy hehehehe...

    ReplyDelete
  17. Za dulu pernah kerja grafik utk company mcmni.. Rindu betul.. Best keje buat gifts mcmni..

    ReplyDelete
  18. Banyaknya cenderahati yang boleh kita buat kat greenworks ni. nanti kalau nak buat apa2 leh la cuba kat sini.

    ReplyDelete
  19. saudara-saudara
    Saya di sini untuk bersaksi tentang kebaikan Allah dalam hidup saya dan bagaimana saya diselamatkan dari tekanan finansial karena bisnis saya sedang menurun dan keluarga saya dalam keadaan asulit sehingga kami bahkan tidak dapat membayar uang sekolah untuk anak-anak, karena kepahitan mengambil alih hatiku
    Suami saya juga menggagalkan karena kami menjalankan bisnis keluarga di (Surabaya, Jawa Timur) dimana kami jadi bingung suami saya mencoba untuk mendapatkana pinjaman dari bank dia menolak pinjaman jadi dia online mencari pinjaman karenaa dia ditipu oleh sone imposters online yang menjanjikan kepadanya pinjaman dan mengatakan harus membayar biaya untuk mendapatkan pinjaman sehingga husbank saya meminjam uang dari teman-temannya untuk membayar biaya maka mereka meminta biaya lagi dengan beberapa alasan dia harus pergi dan meminjam dari saudaranya di (Bekasi) untuk memastikan dia mendapatkan pinjaman setidaknya untuk membi/aayai kebutuhan keluarga dan setelah dia membuat biaya, dia diminta untuk membayar lagi dengan alasan tertentu, hal ini membuat keluarga kelaparan meningkat sehingga kami harus mengumpulkan makanan dari tetangga dekat kami. dan selama berbulan-bulan kami menderita dan bisnis ditutup untuk sementara waktu
    Jadi satu sore yang setia sekitar pukul 14:00 tetangga dekat ini menelepon saya dan mengatakan bahwa dia akan mendapatkan pinjaman dari perusahaan pinjaman secara online sehingga jika dia mendapatkan pinjaman, dia akan mengenalkan saya ke perusahaan tersebut sehingga kami pergi ke ATM bersama-sama dan Memeriksa pinjaman itu tidak ada sehingga kami menunggu sekitar 30 menit kemudian kami mendapat peringatan di teleponnya dari banknya bahwa dia telah menerima monney di akunnya sehingga kami memeriksa saldo rekeningnya dan lihatlah 300 juta kepadanya sebagai pinjaman
    Segera saya berteriak di depan umum sambil menangis dan pada saat itu yang bisa saya pikirkan adalah jika saya dengan jumlah seperti itu, masalah saya berakhir, jadi kami pulang ke rumah saya tidak memberi tahu suami saya, dari 1 juta dia memberi saya saya membeli beberapa bahan makanan di rumah dan berlangganan dan tetangga saya dan saya meminta pinjaman kepada perusahaan karena dia memberi saya pedoman sehingga kami mengikuti prosesnya karena prosesnya sama sehingga setelah semua prosesnya, rekan-rekan saya diberi pinjaman oleh saya

     .(`’•.¸(` ‘•. ¸* ¸.•’´)¸.•’´)..«´ ONE BILLION RISING FUND¨`»(onebillionrisingfund@gmail.com)  
    ..(¸. •’´(¸.•’´ * `’•.¸)`’•.¸ )..BBM: D8E814FC

    Anda juga bisa mendaftar sekarang dan menyelesaikan masalah keuangan Anda
    Saya berbagi cerita ini karena saya tahu bahwa begitu banyak orang di luar sana memerlukan bantuan keuangan dan perusahaan akan membantu Anda
    Gmail saya adalah

    Ratu Efendi Lisa
    efendiqueenlisa@gmail.com   
    Hubungi Says::+62 857 1997 9422
    Whatsapp::+62 857 1997 9422

    ReplyDelete
  20. Orang yang baik

    nama saya Sophia Amar Irfan berasal dari MALACA di sini di MALAYSIA
    Saya ingin memberi keterangan mengenai syarikat pinjaman Amerika yang telah membantu saya dari segi kewangan

    Saya telah bertemu dengan banyak syarikat pinjaman secara dalam talian dan saya sering ditipu oleh borang pinjaman ini yang berpura-pura ingin membantu anda daripada masalah kewangan anda tetapi dalam kehidupan sebenar mereka mengejar wang anda dan akan membuat anda lebih banyak hutang dan merosakkan perniagaan anda dan kehidupan keluarga anda juga

    Saya mempunyai pengalaman yang lebih baik memberi pinjaman daripada (METROLINA CREDIT COMPANY) sebuah syarikat pinjaman Amerika

    Mereka menunjukkan kepada saya dan keluarga saya dan saya akan sentiasa berterima kasih kepada (METROLINA CREDIT COMPANY)

    Saya menggunakan media ini untuk memberi tahu semua orang yang memerlukan pinjaman bahawa sebenarnya ada firma pinjaman tulen yang dapat membantu anda dengan pinjaman. jadi berhenti menjadi bodoh kepada pemberi pinjaman pinjaman palsu dalam talian dan saya sangat pasti anda akan tersenyum sama seperti saya tersenyum

                              Hubungi syarikat pinjaman

    Nama ::: METROLINA CREDIT COMPANY
    Gmail :: metrolinacreditcompany@gmail.com
    Whatsapp :: + 1 650 382 2846

                          Kenalan Saya
    Sophia Amar Irfan
    GMAIL::amarirfansophia@gmail.com
    WHATSAPP:  +601172248984

    ReplyDelete
  21. Banyak pilihan produk kat sin8 yang ada kan Nad. Suka tengok koleksi badge, pen yang ada. Beg pun cantik cantik. Sesuai snagat kalau ada event nak biat doorgoft beli di sini saja

    ReplyDelete
  22. dah makin maju gift sekarang ni alhamdulillah. zaman sekarang masih berguna

    ReplyDelete
  23. Pernah dapat macam², kicap pun dapat haha

    sekarang mudah la, macam² ada, survey dalam internet je, berkenan klik, bayar.

    dulu jenuh cari. huhu

    ReplyDelete
  24. Menarik ni. Skrg dah tahu kalau nak buat corporate gift boleh tempah kat mana hehw

    ReplyDelete
  25. Akk ada list juga utk corporate gifts.. Tp suka save bayk2 company.. Nt boleh tgk mana berkenaan.

    ReplyDelete
  26. Cantik2 barangan dia kan. Nanti bolehlah inform kawan2 yg ada company..kot2 diaorg berminat nak buat gift

    ReplyDelete
  27. Banyaknya pilihan customer gift ni. Aku dh savekan page nie... Berguna sgt, tq

    ReplyDelete
  28. Thanks for taking the time to discuss this, I feel strongly about it and love learning more on this topic. If possible, as you gain expertise, would you mind updating your blog with extra information? It is extremely helpful for me. corporate lanyard

    ReplyDelete
  29. Memang suka buat personalize gifts for my friends and also clients.

    ReplyDelete
  30. instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
    twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
    E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com


    salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
    Kontak Aplikasi pinjaman besar

    E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
    Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

    ReplyDelete
  31. Assalamualaikum
    Nama saya Kemala Jayachandra
    Dari Jakarta selatan Indonesia
    e-mail: kemalajayachandra438@gmail.com
    Saya berterima kasih kepada ALLAH untuk membuat kesedihan saya berakhir melalui RYAN CEANIC LOAN FIRM untuk beberapa waktu sekarang perdagangan saya telah turun dan saya telah mencari pinjaman besar untuk meningkatkan perdagangan saya kembali, saya telah ditipu berkali-kali semua janji saya pada pinjaman tetapi mereka selalu menipu dan berbohong kepada saya, jadi saya bertemu RYAN CEANIC dan memberi saya pinjaman Rp 1 miliar (Rp 1.000.000.000), saya hanya melakukan pembayaran untuk asuransi pinjaman dan biaya transfer sebelum pinjaman saya ditransfer ke rekening saya, mereka yang mencari pinjaman harus hati-hati karena 75% dari pinjaman online itu palsu, bagi mereka yang mencari pinjaman harus menghubungi RYAN CEANIC LOAN FIRM adalah 100% peminjam pinjaman online,
    E-mail: ryanceanicloanfm@protonmail.ch
    Whatsapps: +4915772501298

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2