hai assalammualaikum

Minyak Kelapa Dara D'Aura, Lantik Dayah Bakar Sebagai Duta Dan Memperkenalkan Program Intrapreneur - Produk D'Aura memang dah dikenali dan nad pasti ramai yang pernah nampak dan kenal produk D'Aura ni. Kebanyakan produk D'Aura dikenali sebagai produk untuk ibu megandung, sebab produk ni berasaskan dari minyak kelapa dara, dimana kita tau, minyak kelapa dara ni memang elok diambil wkatu mengandung tapi sebenarnya ia sesuai diambil oleh semua sesiapa pun. Macam nad sendiri, pernah ambil produk D'Aura softgel ketika mengandung. Kesannya memang sangat bagus bagi nad, buat badan nad lagi cergas, tak penat dan hb semua ok.


 


Minyak Kelapa Dara D'Aura

Baru-baru ni, nad hadir ke majlis D'Aura di ODC Oasis Village, sempena AURAprenuer Meet & Greet Introduce dan Present D'Aura Ambassador. Paling teruja, bila dapat tau, pada haritu juga, minyak kelapa dara D'Aura melancarkan dua produk baru mereka untuk luaran dan berpantang. Apa yang paling menarik, bila nad tengok itirenary, ada satu sesi perkongsian daripada agent dan business talk. Tu yang buat nad tak sabar nak tau apa yang ingin disampaikan.


Semua orang tau D'Aura adalah jenama minyak kelapa dara no 1 di Malaysia. Pada tahun 2012, D'Aura secara rasminya telah memasuki pasaran dengan penghasilan produk OEM berasakan minyak kelapa dara yang pertama. Semua produk D'Aura dihasilkan dari kelapa segar tanpa sebarang campuran bahan luaran seeprti bahan kimia dan pencair. Ia melalui proses penyulingan pada suhu yang rendah untuk memastikan nutrien asli terpelihara. Keaslian dan ketulenan produk sangat terjamin kerana dihasilkan dari kilang sendiri.


Produk D'Aura, produk seisi keluarga, ibu mengandung, banyak sangat khasiatnya, antaranya sebagai Energy Booster dan atasi masalah gemuk, memelihara kecantikan alami yang kaya dengan antioksidan, pemeliharan kesihatan, menghindar masalah diabetes, dan banyak lagi. Produk ini telah digunakan hampir 1 juta pengguna setiap hari sehingga ke Brunei dan Singapura.



Dayah Bakar Dilantik Menjadi Duta Minyak Kelapa Dara D'Aura

Ok, nak tau tak siapa Duta D'Aura ni?


Hah, ni la dia, pengacara terkenal yang kerap ada di televisyen, Dayah Bakar. Tahniah Dayah Bakar, dipilih untuk menjadi Duta D'Aura. Memang sangat sesuai Dayah menjadi Duta D'Aura, sebab dia pun bakal menjadi ibu, bakal melahirkan cahaya mata yang pertama. Ni kali pertama nad tengok dia depan mata. Sangat ceria, rendah diri orangnya.




Dayah yang suka berinteraksi dengan peminat di instagram, berkongsi bahawa, ramai yang telah menggunakan D'Aura dengan memberikan feedback yang positif. Sebab tu, Dayah terus terima untuk menjadi Duta D'Aura. 

Masa mengandung ni la, memang banyak kita kena jaga. Jadi ambil D'Aura dapat bantu mencergaskan badan kita, beri tenaga dan memudahkan urusan bersalin.

Pelancaran Dua Produk Baru D'Aura

Memandangkan Dayah bakal melahirkan anak tak lama lagi, produk terbaru D'Aura memang sangat sesuai untuknya. Ni la dua produk terbaru D'Aura iaitu Aromatic Virgin Coconut Oil ( AVCO ) dan Set Bersalin D' Aura.





Produk D'Aura yang mendapat sambut ialah D'Aura softgel dan D'Aura Gold. Kita tau, dua produk ni ialah jenis kapsul dan minuman. Kali ni, mereka membuat produk untuk ibu berpantang dan kecantikan iaitu Aromatic Virgin Coconut Oil ( AVCO ) dan Set Bersalin D' Aura.




Avco sangat best digunakan untuk sapuan luaran pada kulit dan rambut, boleh juga buat sebagai makeup remover guys. ⁣Ada dua bauan, Flower Fresh dan Morning Dew. Nad ada cuba sapu dekat tangan, best juga, cepat meresap, takda rasa melekit dan berminyak walaupun teksturnya berminyak.


Korang boleh tengok kegunaan dia ni dekat gambar yang nad letak. Bagus sangat kan.


Ni pulak Set Bersalin D'Aura. Lengkap untuk ibu dan anak. Jadi pada mereka yang tengah bakal melahirkan anak, boleh cuba Set Bersalin D'Aura ni.

Program Aurapreneur

Sesi yang dinantikan iaitu business talk. Hah, sesi yang nad nak tau sangat apa yang disampaikan. Mungkin sesuai untuk korang yang suka berbisnes atau yang sesiapa yang nak jadi usahawan.


Sebelum tu, perkongsian dari agent D'Aura sendiri. Tertarik dengan salah seorang agent yang dijemput untuk berkongsi pengalamannya menyertai D'Aura dan bagaimana dia menjadi agent. Cik Shiva, belum lagi berkahwin, bekerja dari kulinari, masuk ke bidang sales dalam team D'Aura, tidak tau apa-apa mengenai ibu mengandung, tapi dia belajar dan terus belajar. Pada tahun 2018, diberi peluang oleh Tuan Hj Zul, pengasas D'Aura untuk menjadi Entrepreneur, usahawan dalam D'Aura. Kagum tengok semangatnya, yang memang nak berniaga dan tak putus asa, akhirnya dia berjaya menjadi agent yang berjaya, dan mempunyai pendapatan yang sangat lumayan hasil dari jualan minyak kelapa dara D'Aura.


Ada sesiapa nak jadi seperti Cik Shiva ni. Hah, mungkin ada kalangan pembaca nad suka berniaga, nak jadi ushawan , tapi tak tahu macam mana, nak buat apa. Jadi korang boleh join program Aurapreneur ni. Program ni diaorang akan bimbing sampai berjaya. Bagi yang betul-betul serius dan rajin nak berbisnes, masa ni la korang boleh grab peluang ni.


Program ni tak perlukan modal, D'Aura sendiri akan anjurkan kelas-kelas percuma untuk membimbing orang ramai menjadi usahawan D'Aura sehingga berjaya.. Pergh mana nak dapat kan. Nak berjaya dalam berniaga, perlukan seseorang untuk bimbing kita kan. Baru boleh berjaya.


Kalau korang berminat, korang boleh datang ke Wisma D'Aura pada 8 Ogos 2020, pada jam 10 pagi sehingga 1 petang atau boleh hubungi nombor 019 9999 256.

Waktu PKP ni la ramai yang terjejas pendapatan kan. Mungkin ni salah satu punca rezeki korang yang hilang pendapatan. Mana tau, rezeki korang boleh jadi usahawan yang berjaya. 


Untuk maklumat lebih lanjut boleh layari:
Website : www.daura.com.my
Instagram : https://www.instagram.com/daura_hq/
Link Tree : https://linktr.ee/daurahq






SHARE 23 comments

Add your comment

  1. Banyak betul kebaikan minyak kelapa ni kan. :)

    ReplyDelete
  2. wahh bgs dah ada set berpantang pula..sy pengguna vco d'aura..alhamdulillah mmg bgs produk dia

    ReplyDelete
  3. VCO memang bagus. Dulupun kak nina amalkannya. Dah cuba aromatic VCO. Best giler! Melembabkan kulit, tak berminyak
    Tengok live Dayah Bakar depan² cantik berseri bakal Ibu tuu kannn

    ReplyDelete
  4. KakYa suka Dayah Bakar hahaha. Sesuai sgt dia sebagai duta tambah2 lagi nanti dah nak bersalin lagi la bagus untuk dia promote Set Bersalin D'Aura.

    ReplyDelete
  5. Tahniah Dayah, duta!
    Minyak ni ramai suka

    ReplyDelete
  6. packaging dia dah makin lawa. bagus product ni. dulu pernah consume

    ReplyDelete
  7. Honestly tak pernah dgr nama jenama ni, tp amik Dayah Bakar sebagai duta utk produk berpantang mmg terbaik 👍

    ReplyDelete
  8. Tahniah Dayah Bakar dilantik sebagai Duta D'Laura. Rezeki beliau dan baby. Produk ni ramai cakap bagus kan.

    ReplyDelete
  9. Nad pun dah macam anak dara. Huhuhu

    ReplyDelete
  10. Nad pun dah macam anak dara. Huhuhu

    ReplyDelete
  11. Salam kepada semua warga negara Indonesia, nama saya Yeyes Ristintares tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya di sini di platform ini agar semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet, Allah benar-benar mendukung saya melalui kebaikan Ibu Ny. Helen Wilson. Setelah beberapa periode mencoba untuk mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan ditolak, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman online tetapi saya ditipu dan saya kehilangan lebih dari 32 juta Rupiah dengan pemberi pinjaman yang berbeda setelah membayar beberapa biaya dan tidak mendapatkan pinjaman. Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan seorang teman saya yang kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Helen Wilson, pemberi pinjaman di perusahaan, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari ibu Helen, jadi saya memanggil keberanian dan menghubungi Ibu Helen.

    Saya mengajukan pinjaman 900 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman itu disetujui tanpa tekanan dan semua pengaturan dibuat pada transfer kredit, karena fakta bahwa itu tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pinjaman transfer saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi aplikasi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari 48 jam uang pinjaman telah disetorkan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat senang bahwa Allah akhirnya menjawab doa saya dengan memesan pinjaman saya dengan pinjaman asli saya, yang memberi saya keinginan hati saya. mereka juga memiliki tim ahli yang akan memberi tahu Anda tentang jenis bisnis yang ingin Anda investasikan dan cara menginvestasikan uang Anda, sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda. Semoga ALLAH memberkati Ny. Helen Wilson untuk membuat hidup saya mudah, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Ny. Helen melalui email: (helenwilson719@gmail.com) atau Whatsapp: +1-585-326-2165 untuk Anda pinjaman

    Ada perusahaan palsu lain yang menggunakan kesaksian saya secara online untuk mencapai keinginan egois mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, harap berhati-hati terhadap orang-orang ini. Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian sejati hidup saya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa Allah akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Sekali lagi nama saya Yeyes Ristintares, Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: yristintares@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Tahniah!! dilantik sebagai Duta D'Laura.

    ReplyDelete
  13. seronok tengok seri ibu mengandung ni, memang sesuai jadi duta produk ibu bersalin dan berpantang. kalau jadi agen memang kena rajin usaha untuk capai sasaran jualan

    ReplyDelete
  14. Good product. Packaging dia pun cantik dan sweet. Ini product buatan Malaysia ke? Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  15. memang dulu akak consume VCO nih sebab tahu kebaikan dia...pastu produk ni cam senyap jer ,ni nampak entry nad ni baru tahu masih ada lagi D Aura nih...bagusss....nanti boleh ambik balik...minyak dia bagus untuk sembuhkan luka luaran dan dalaman

    ReplyDelete
  16. Tahniah Dayah Bakar bukan sahaja dilantik duta nalah dah hamil anak pertama. Seauai lah simpan dan guna minyak ni...

    ReplyDelete
  17. Sekali tengok engko tadi ingat ko jadi dutanya Nad hehehehe..
    Tahniah buat Dayah Bakar... minyak kelapa dara memang bagus.. tak kira jenama apa pun, kalau amalkan ye baik kesihatan kita..

    ReplyDelete
  18. Produk dr brand ni mmg famous kan.. dari dulu lagi dah dikenali... Mmg best

    ReplyDelete
  19. Cantik nya packaging produk D aura ni. Memang kena sangat dayah bakar sebagai duta.

    ReplyDelete
  20. Yes I m using their virgin coconut oil to remove my makeup also.

    ReplyDelete
  21. minyak kelapa dara ni memang bagus untuk semua peringkat umur.. brand d aura ni mmg bagus dan berkualiti

    ReplyDelete
  22. bagus tu saya pun masih amalkan virgin coconut oil. thanks sharing

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2