hai assalammualaikum
 
Qaseh Gold Produk Sesuai Untuk Seisi Keluarga, Banyak Kebaikannya - Ada yang kenal dan guna produk Qaseh Gold ni? Qaseh Gold ni, makanan tambahan berorientasikan Sunnah yang telah diformulakan untuk memberi lebih kesan baik bagi sistem imuniti tubuh badan. Banyak rangkaian produk Qaseh Gold ni, dan ia sesuai untuk seisi keluarga, baik untuk kaum adam, hawa dan kanak-kanak. Haritu, nad bersama rakan lain bersuai kenal bersama founder Qaseh Gold dan diperkenalkan setiap produk Qaseh Gold.
 
 
Qaseh Health Resources Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang memasarkan produk makanan tambahan yang sihat dan berkualiti dengan hasrat membina komuniti yang lebih sihat. Qaseh Health Resources bernaung dibawah Ana Edar dah telah berada di pasaran sejak 1983 lagi. 
 

Qaseh Gold Produk Sesuai Untuk Seisi Keluarga, Banyak Kebaikannya

Rangkaian produk Qaseh Gold diformulasikan daripada bahan-bahan semula jadi dan superfood seperti Kurma, Madu, Habbatus Sauda, Delima, Gam Arab, Za’faran, Buah Tin, Minyak Zaitun dan banyak lagi. Produk Qaseh adalah 100% bebas daripada gula putih dan manis produknya adalah dari bahan-bahan seperti kurma dan madu. 
 
Formulasi Makanan Sunnah Qaseh Gold adalah makanan kesihatan yang dirumus tanpa menggunakan bahan kimia berbahaya yang bakal meninggalkan kesan negatif dalam jangka masa yang panjang. Sebaliknya, hampir keseluruhan kandungan Qaseh Gold adalah berdasarkan bahan semulajadi dan organik

Manfaat daripada produk Qaseh adalah:
a. Meningkatkan sistem imun badan
b. Menambah baik sistem penghadaman dan perlawasan
c. Membekalkan tenaga tubuh dan minda untuk aktiviti seharian
d. Membantu dalam penambahan tahap kecerdasan minda
e. Membantu memperbaiki tahap kesihatan yang lebih optimum

Produk Qaseh terbahagi kepada dua kategori iaitu produk untuk dewasa dan kanak-kanak.
 
 
Antara Produk untuk pengguna dewasa adalah:
a. Qaseh Gold Adinda
b. Qaseh Gold Kekanda
c. Qaseh Gold Premier

 


Manakala produk bagi kanak-kanak pula adalah:
a. Qaseh Gold Junior Asli (perisa kurma)
b. Qaseh Gold Junior Oren
c. Qaseh Gold Junior Premium (perisa Blueberi)
d. Brainee Bytes (tablet sihat)
 
Qaseh Gold Junior ni boleh diambil oleh kanak-kanak seawal usia 1 tahun. Menariknya, Qaseh Gold Junior ni, boleh dimasukkan dalam makanan untuk anak-anak. 
 


Paling menarik, mereka juga ada mengeluarkan kit Fun Learning Box untuk anak-anak. Banyak aktiviti menarik di dalamnya. Hah, bagus belikan untuk anak-anak. Takdela mengadap gadjet je kan.
 

Produk yang paling laris jualan di pasaran adalah Qaseh Gold Adinda, Qaseh Gold Kekanda dan Qaseh Gold Junior Asli.
 
Harga Qaseh Gold Adinda : RM75 (SM) / RM85 (SS)
Harga Qaseh Gold Kekanda : RM75 (SM) / RM85 (SS)
Harga Qaseh Gold Junior Asli : RM59 (SM) / RM69 (SS)
 




Selain produk berasakan minuman sunnah, Qaseh Gold juga ada mengelurkan produk barasaskan makanan, penjagaan diri seperti Pati Kristal Garam Mineral Masakan, Pati Kristal Garam Mineral Sole, Tonik Rambut Minyak Zaitun, Teh Hijau Plus, Qaseh aromatherapy Roll On dan macam- macam lagi. Ada juga barang kosmetik, kecantikan dan banyak lagi.

Haritu, nad berpeluang bertemu dan beramah mesra bersama pengasas Qaseh Health Resources, Puan Hasniza Binti Hassan. Sangat manis, cantik, peramah dan lembut je orangnya. Puan Hasniza merupakan Pengarah Eksekutif Ana Global Venture (AGV) yang memayungi 7 syarikat lain. Nad cerita serba sedikit tentang Puan Hasniza ni. 


Biodata Pengasas QasehHealth Resources
Nama: Hasniza binti Hassan
Dob: 10 April 1973
Asal : Melaka
Status : Berkahwin
Nama suami : Luqman bin Othman
Jawatan di Ana Edar: Pengarah Eksekutif
 
Nama anak :
1. Muhammad Farhan bin Luqman (22 tahun)
Universiti Teknologi Mara ,Bidang Pengajian: Ijazah Sains Kesukanan
2. Sarah NurLiyana binti Luqman (18 tahun)
Anak istimewa kelainan upaya
3. Muhammad Firdaus bin Luqman (meninggal dunia selepas 16 hari lahir)
4. Aisyah binti Luqman (10 tahun)
Sekolah: Sekolah Rendah Islam Al Amin Gombak
 
Puan Hasniza bertanggungjawab dalam mengeluarkan produk Qaseh Gold yang visinya untuk menjadi peneraju solusi kesihatan patuh syariah. Menurut beliau, produk Qaseh Gold dikeluarkan bagi memudahkan pengguna untuk mendapatkan makanan sunnah dalam satu botol. 
 
Semua produk-produk Qaseh merupakan produk halal, berkhasiat dan berkualiti demi kehidupan lebih bermakna. Dalam menyediakan produk kesihatan untuk semua, dalam masa yang sama, mereka ingin membangunkan usahawan dengan menyediakan sistem-sistem ke arah kejayaan dan bimbingan demi masa depan lebih cerah.

Produk Qaseh telah menjadi jenama pilihan keluarga yang kekal di pasaran sejak 1983 dan menjadi antara syarikat MLM terawal mendapat pengesahan patuh syariah daripada Panel Syariah yang diiktiraf. Mereka juga telah berjaya melahirkan barisan usahawan berpendapatan 5 angka sebulan.
 

Produk berasakan sunnah ni memang menjadi pilihan kita sekarang, lagi-lagi bila sedia diminum terus. Zaman sekarang, macam-macam penyakit ada, sebab tu disarankan untuk ambil makanan sunnah untuk kesihatan tubuh badan. Oh, kalau korang berminat untuk menjana pendapatan, nak jadi agen, stokis atau dropship, sangat-sanagt dialukan, kerana mereka menawarkan peluang ekonomi kepada mana-mana individu yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan. 
 
Untuk lebih Lanjut,boleh layari
SHARE 17 comments

Add your comment

  1. Looks like a range of good products for the whole family. :D

    ReplyDelete
  2. Banyak nya produk Qaseh Gold ni.Macam-macam ada. Bagus juga untuk orang yang nak jana pendapatan.

    ReplyDelete
  3. Baru je adik tanya nak makan supplement apa. Nak promote la Qaseh Gold ni. Banyak juga kan produk Qaseh Gold ni kan?.

    ReplyDelete
  4. bagusnya ada banyak variasi supplement utk kluarga

    ReplyDelete
  5. I haven't tried anything from this brand yet. But yeah,........it looks good. Would like to try one product from this brand one day. Thank you for sharing your review with me.

    ReplyDelete
  6. Baru tahu kewujudan jenama ni. Baguslah produk ni guna bahan2 terbaik dan patuh syariah. Perlu bg anak2 makan supaya cerdas.

    ReplyDelete
  7. Ingatkan jenama emas hahaa rupanya supplements. Packaging dia menarik, Kanak-Kanak memang suka la tengok and rasa nak makan terus kan

    ReplyDelete
  8. Bagusnya supplement makanan sunnah. Ada macam2 produk dan banyak pilihan untuk semua peringkat umur.

    ReplyDelete
  9. Nice, ada produk2 macam ni yang sesuai for everyone in the household.. memenuhi Sunnah pulak.. Boleh la recommend ni kat my housemate and his family nanti.. especially time2 Ramadan and Syawal yang bakal menjelang nanti..

    ReplyDelete
  10. Eh, nampak muda la Pengasas QasehGold ni. tak sangka anak sulung dia pun dah umur 22 tahun. Btw bagus amalkan makanan sunnah tapi nak cari satu2 memang susah la kan. mujur la ada QasehGold

    ReplyDelete
  11. Dah lama rupenye produk ni. Tahniah dah bertahan di pasaran sehingga sekarang. Kagum

    ReplyDelete
  12. Nampak produk semua berkualiti. Nanti nak try makan adinda, suka dengan gabungan madu dan kurma

    ReplyDelete
  13. Banyak produk sunnah yang dia keluarkan ya, bukan senang nak mencari yang betul-betul elok dan bagus.. nampak founder dia pun muda jelita..

    ReplyDelete
  14. Qaseh Gold ni, makanan tambahan berorientasikan Sunnah mmg bagus utk seisi keluarga utk dicuba kak pun rasa nk cuba jgk

    ReplyDelete
  15. Produk tempatan yang berkualiti dan pelbagai guna ini sangat bagus lah hurmmmm kita nak beli juga untuk keluarga kita hehehehe

    ReplyDelete
  16. Banyak rupanya produk Qaseh Gold ni. Akak tau yang Qaseh Junior aje sebab iklan Omar & Hana. Nanti nak try produk mereka yang lain.

    ReplyDelete
  17. Pernah dengar tentang produk Qaseh Gold ni tapi tak sangka bnayak yaa produk yang dikeluarkannya. Hebat!

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2