Showing posts with label cerita lawak
 hai assalammualaikum
 
Drama Kampong Pisang Bersiri-siri - Semalam, tertengok Di Sebalik Tabir Kampong Pisang Bersiri-Siri. Mula ingat cerita ni dekat Astro Best ke apa, rupanya akan ditayangkan di Astro Citra. tengok di sebalik tabir pun dah lawak, tu buat tak sabar nak tengok nanti. Kampong Pisang Bersiri-Siri ni akan ditayangkan pada 7 Disember , setiap hari Isnin, jam 9 malam. 

KISAH KACANG DAN PEMANDU TEKSI

in , , by Nadia Johari, 23:03:00
hai assalammualaikum

Kisah Kacang Dan Pemandu Teksi - Siapa tengah bisan tu bolehla baca kisah ni..hahha.. 

Ada sepasang suami isteri tua baru tiba di jeti Kuala Perlis dari Langkawi. Setelah menahan sebuah/  teksi mereka duduk di tempat duduk penumpang belakang. Tiba2 selepas 10 minit si Isteri bertanya kepada pemandu teksi.        

Makcik : Dik .. O .. Dik, kamu nak makan kacang?      

Pemandu Teksi : Boleh juga Makcik. Sambil dia menghulur tangan ke arah nenek tu tanpa menoleh ke belakang. Setelah melihat tapak tangannya penuh dgn pelbagai jenis kacang, lalu terus memasukkan ke dalam mulut.        

Pemandu teksi: oii, sedap kacang makcik ni. Fresh ... tak bergaram...Sepuluh minit kemudian makcik tu bertanya lagi.        

Makcik: Dik, kamu nak lagi?        

Pemandu teksi: Buleh juga.. Sambil menghulurkan tangan menadah..lalu dimasukkan ke dalam mulut.        

Pemandu teksi: Makcik dengan Pakcik tak makan kacang ke?        

Makcik: ... Kau tau lah ... Kami ni tak dak gigi ... beli coklat kat Langkawi tadi ... ada kacang kami kulum makan coklatnya saja...kacangnya masih elok !        

Pemandu teksi : 😭😭

Bhahahha..ape korang rasa...sedap die ngunyah kacang tu..
© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS