hai assalammualaikum
 
Drama Kampong Pisang Bersiri-siri - Semalam, tertengok Di Sebalik Tabir Kampong Pisang Bersiri-Siri. Mula ingat cerita ni dekat Astro Best ke apa, rupanya akan ditayangkan di Astro Citra. tengok di sebalik tabir pun dah lawak, tu buat tak sabar nak tengok nanti. Kampong Pisang Bersiri-Siri ni akan ditayangkan pada 7 Disember , setiap hari Isnin, jam 9 malam. 
 
 
 
Kampong Pisang Bersiri-Siri diarahkan oleh Pengarah Terbaik, Mamat Khalid. Kalau dah cerita dari Mamat Khalid semestinya best. Ingat je Filem Hantu Kak Limah, Zombi Kilang Biskut, Hantu Kak Limah Balik Rumah, Zombi Kampung Pisang, semuanya kelakar dan best. Walaupun dah lama filem ni semua, kalau ditayangkan di TV, mesti tetap tengok walaupun berulang kali..hehee.
 
Kisah Kampong Pisang Bersiri-Siri ni berkenaan Kampung Pisang yang dilanda misteri dan masalah. Setiap minggu ada sahaja yang datang menganggu dan setiap minggu berbeza hantu, seperti toyol, hantu rempit, serigala jadian, hantu sungai, orang minyak, zombi, makhluk asing, pocong dan semestinya Kak Limah. Mestila huru hara kampong tu dan mencari penyelesaian.

Kampung Pisang dibarisi pelakon yang pernah melakonkan filem sebelum ni seperti Pak Jabit dan Husin, Kak Limah, dan juga ada pelakon baru. Pelakon Puasa 16 Puasa. Drama ni semestinya komedi seram..hehee. 

Menariknya lagi, setiap minggu ada penampilan khas dari barisan selebriti popular seperti Elly Suriati, Hazama, Pekin, Ozlynn, Sofi Jikan dan ramai lagi.

Rasanay ni kali pertama drama bersiri dari Mamat Khalid. Mesti ramai tengok punyala. Nad pun tak sabar, tengok di sebalik tabir pun dah lawak..hahhaa. Tengok jalan cerita dan edit tu sama macam dekat filem. Bagusla ada cerita lawak macam ni, buat kita sekeluarga terhibur nak tengok.

Ok jangan lupa duduk depan tv 7 Disember, jam 9 malam di Astro Citra.
SHARE 2 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2