sEm Bru Yang MemeNAtkan..

by Nadia Johari, 11:40:00
assalammualaikumm semuaaa...
sory miszrockers dah lm x update blog..miszrockers xde mood..pastu bz..korg ape kabo..dah lm x buka blog ni..dh lm x bc entry2 mnrik korg..ermmskrg ni miszrockers dah msuk sem baru..sem last miszrockers sebgai student..hehee..
tp mkin last mkin rumit..bnyk bnde nk diwatnyerr..penin2...
dah cuti 3 bulan lbh..trase janggal masuk kampus blik..mcm bru first time masuk kampus..
miszrockers msh home sick lg..hehee..sebb kat kampus ni pasti akn berlku bnde yg miszrockers x suke..ermm..mcm2 hal..tu pasai kalo kat umh kite hepyy je..xyh pk ape2..tp pe2 pun kite enjoyy..=)

miszrockers smpai kampus 10hb..sampai2 je..p tgk blik tercinta..ermm lg la mlss..sebb kene kemas..hehekalo petik jari je trus bersih kan best..hahhhaa..
tp skrg dh bersih..stu hari je kems..pentt oo..blik yg ditinggalkn selm 3 buln lebih..berhabuk..huhu..nak xnk kenela bersihkn..xkn nak tggal bilik kotor plk kan..
pastu uruskan jadual..alhamdulillah..semua dh bereh..p la kels. yang dh lm ku tinggalkan..
adoii pent berjalan..dh lm x jalan jauh p kels..hohohoho...sellu duk umh je...jaln pun nek kete..eheh..la ni kene berbut bas p kels..ermm sboo jele..sem last katakan..
pe2 pun..kite enjoyy..hehehe...

KemBAli muLAkan HiduP sebGAi seOrang sTudeNt 




SHARE 2 comments

Add your comment

  1. TESTIMONI CARA Saya DITERIMA PINJAMAN MY

    Hello semua orang, saya tahu bahawa yang tidak sopan bagi saya untuk menghantar kira-kira saya
    pengalaman yang sangat baik dengan agensi pinjaman ini dalam talian tetapi saya merasakan bahawa mereka
    terbaik untuk membiarkan orang lain tahu di mana dan bagaimana anda mendapat kejayaan kewangan anda
    dari terutamanya apabila kita mempunyai banyak seluruh agensi-agensi pinjaman yang palsu dalam talian
    menyamar menjadi legit, saya jennifer dengan nama, awal tahun ini, saya telah menghadapi
    krisis kewangan, .my perniagaan susut bahawa saya terpaksa menjual kereta saya dan tanah saya jadi saya boleh
    membayar pekerja saya dan mengimbangi bil saya sehingga satu hari, i adalah semakan sibuk
    Iklan dalam talian dan saya mendapati syarikat dan saya memutuskan untuk cuba jika kejayaan akan
    keluar dari kesusahan-Ku, i tidak mempercayai ia kerana saya telah
    diberitahu oleh kawan-kawan saya bahawa semua pemberi pinjaman pinjaman dalam talian adalah penipuan, saya mengambil keputusan untuk mengambil
    langkah berani dan saya diberitahu oleh syarikat yang i akan menerima pinjaman saya di 24
    jam dengan kadar faedah 2%, ia semua suka impian untuk saya seperti dalam 12-24 jam akan datang, saya telah menerima
    pinjaman saya daripada Encik PATRICK hari ini i am seorang lelaki kerana akhirnya impian saya menjadi melalui, i mengimbangi saya
    bil, meningkat ladang dan kepalaku telah disimpan di atas air i amat gembira dan
    i Nasihat semua orang di antara kamu yang kewangan lemas kenalan
    (PATRICKLOANS15@GMAIL.COM) Patrick
    Pinjaman Ltd, adalah sebuah syarikat pinjaman yang diperakui dan dipercayai dan anda akan memberi keterangan.
     Semua terima kasih kepada Encik Patrick
    PINJAMAN LTD sekali lagi menghubungi melalui e-mel ini (patrickloans15@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

    Data pribadi
    negara: Indonesia
    Nama:Queen Jamillah
    Alamat: Nusa Lembongan
    Telepon:+62 856-9328-4991
    WhatsApp:+62 856-9328-4991
    https://twitter.com/queen_jamillah
    e_mail: queenjamillah09@gmail.com
    Sudah dua tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam 700 juta dari Perusahaan Pinjaman Iskandar Lestari dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipu online saya dapat membuktikan kepada Anda semua bahwa Bunda Iskandar bukan pemberi pinjaman yang curang. telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran bulanan pinjaman yang saya pinjam sebelum saya memohon kepada ibu bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis saya lebih lanjut sehingga saya menyerahkan 2,7 miliar setelah melalui proses hukum saya transaksi telah disetujui oleh otoritas dan dalam waktu tiga hari proses hukum untuk menyalurkan pinjaman saya ke rekening Bank Rakyat Indonesia saya dicapai dengan mudah. Saya tidak memiliki tantangan dengan Bank Indonesia karena Ms. Iskandar dan tim Manajemen dari ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah sehingga tidak ada masalah sama sekali untuk bantuan keuangan, hubungi Pemberi Pinjaman ISKANDAR hari ini
    e_mail: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS