haii assalammualaikum..

ok kalo korg penh bc entry miszrockers yang pasl chatbox tu..INI LA KISHNYER,,miszrockers penh ckp kan yang chat box miszrockers ilg..pstu kne wat baru..n then miszrockers dah wat baru..JENG JENG JENG n bile pk2 blik..mcm ne kalo chat box ilang lagi..mcm ne..msti sume orang yang penah tgur kite kat situ ilang lagi sekali..dan kne wat baru..die ade expired ke..plezzz help me..nak tau gak..tkut die ilg blikk...ermmmm...mcm ne nak bg die kekal..kekal selmanyerr...huhuhu...k baii..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. huishhh den tak dapat nk membantu.. sbb ena pun tak guna chat ni... 0.0

    ReplyDelete
  2. Awak boleh guna yg ni :)

    http://shout.busuk.org/m/

    ReplyDelete
  3. dah hantar friend request. soalan boleh jawab kt fb chat

    ReplyDelete
  4. Oooo, githu toh caranya. dasar saya emang GAPTEK. Tepok jidat. Malu, tutup muka dalam Mukena aja akh... dasar aku ndesooo

    ReplyDelete
  5. Waduh, kyk gini aja saya gak bisa... tak minum Susu Kambing dulu, biar tambah paham...
    Terimakasih manfaat banget artikelnya

    ReplyDelete