hai assalammualaikum..

arini semua orang dok wat status kat facebook pasl 12/12/2012..hohoho..mmg spesel tarikh ni..tgk no laa...cun kan..kalo leh semua orang nak kawin tau kapel trikh mcm ni..hahaha..biar senang ingtla kononnyer..hehehhe..bg miszrockers tarikh ni nak wat entry psaaalll...


cantik kan diaorng...comel je..korang msti kenal kan spe diaorng...sorang heliza dan sorang diana amir..diaorang sgt  gorgeous..cute..sweet like a candy..hehe..like to see both of them..senyuman mu menawan..membuat hatiku tertawan..hehee...

eh sape ni..comel gak la..leh join awak berdua x cik diana amir dan cik heliza...huhuhuhu..
 eh oopsss..ade lagi..walupun dah kawin kau tetp mn jadi pujaan hatiku..lubang hidungmu xde la besr mn..badn sasamu membuatkan aq tuk mengambil mu sebgaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...BODYGUARD....hahhahaha...jgn rapat..jgn rapat..bodyguard aq ni..hehee..wink..wink..hero malaya...spe yg xnk..kihkihkih...hensem..gaya..gans...sleep mimpikan die..kihkihkihk.


 12/12/2012
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. apa kaitan tarikh hari ni dengan semua artis kat atas tu ye?? hehehe..

    gambar yg tgh2 tu sis ye?? hikhikhik.. comel!

    ReplyDelete
  2. sape bdk 2org atas tu?x kenal pun.knl yg duduk tu je XP

    ReplyDelete
  3. ainaa...nak bgtau diaorng minat akk time trikh ni..ahhahahaa....sje je nk wat entry ni..nak bgtau akk suke diaorg sgt222...ehehe..

    ReplyDelete
  4. abg stalker..wah femes gak sy..hahaa...trime ksh abg stalker..

    ReplyDelete
  5. relation tarikh dengan artis2 tu? agak blur kat situ.. tapi paling femes yang dok atas kerusi tu kot.. =P

    ReplyDelete
  6. kay are..haha..semua blur trikh dgn kaita artis..sje je nk wat citer psl pemint saya..hehee..oopss..blushing la plk bila kay are ckp mcm tu..hehee

    ReplyDelete