hai assalammualaikum..

selalu dok berangan nak dapat anak kembar..hahhaa..x tau knpe..suka sgt dengan anak kembar ni..klo dpt ank kmbr sme jntina nak pakikn bju sme2..klo lain jntina..nk stu merh stu biru..hhehhee..pastu tgk sme2 membesr..pastu pk org lain nk dpt ank dua kne tggu dua thun..aq 9 bulan ni dpt dua orng trus..hahhaha..dasyat2..tapi perbelanjaan mesti lagi tinggi kan...yela dua orng..so setiap sorg kene ade..lgi2 mainan..kang berbut x tentu pasl..nak jg ank kembar bukn senang..dah kalo satu nangis..sorg mesti nangis..nak bagi susu ibu mcm mana erk..wah semua tu kne selidik..hehehe..miszrockers jg ank buah sorng pun dah nk pengsan..hahaa..inikn pulak ank kembar 2 orang..

tapi leh ke miszrockers dpt..sebb mesti ikut genetik kan..misalnyer ade sdara yang kembr..atau adik berdik..tapi kdg2 x jugk kan..klo nak dapat..alhamdulillah...oooh td blogwalking dan ternmpk kat blog APIT cerita tentang petua mendapatkan ank kembar...kalau korang nak tengok tekan SINI ERK ..kang aq amik dimarhnyer apit..mampus..hehehee...k bye..berangan jap..





kecomelan mereka..=)
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

19 comments so far,Add yours

  1. ni namaanya comel tahap maksima!
    infiniti pon bolehhhhhhh. ;)

    ReplyDelete
  2. comel sgt2.. blogger kak emme bru dpt bby kembar..comel..

    ReplyDelete
  3. ena pun ena pun... teringin nak anak kembar... comel sgt2 kalau ada kembar ni...

    ReplyDelete
  4. Memang bez dpt anak kembar.. Bila mereka dah besar pun mereka tetap jadi tarikan orang ramai dan ramai nak mendekati diorang.. Hehehe


    BY: djdanchef
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete
  5. eh akak dah kawen ke.. amboi lawa bukan main... haha

    ReplyDelete
  6. nadia...bukn mksima..ni lebh dr maksimaa...jom kite plan nk dpt ank brp..hehee..nnt msuk berita..dua orng kwn blogger sme nama dapat ank kembar..hahaha

    ReplyDelete
  7. nuyui..yeke..untg kak emme kan..smoga anknyer mn jadi ank yang baik dan mndgr kata

    ReplyDelete
  8. aina..smeua klo leh nak..jom ena kite plan..hahaha

    ReplyDelete
  9. ash (djdanchef)..tau xpe..tu yang best..pstu pemes je ank kite..haha..sne sini diamik gmbr..weee

    ReplyDelete
  10. nisa..eh lum kwin la syg..insyallah nnt dh ade akk jmput erk..hehe..mn de lawa..biasa2 je

    ReplyDelete
  11. nanti cik roker dah kawen...tahun ni dapatkan kembar...taun depan kembar...taun depannye lagi kembar...dan seterusnye....perghhh.....mantap. nanti anak dah besor dah boleh buat bisnes. buat 1 bangunan cam shopping complex. semue tingkat anak jage....keh3....
    ape yang gua carutkan ni?

    ReplyDelete
  12. Salam..:) Saya ada tag kamu.. http://www.aimisyahirah.com/2012/12/segmen-up-traffik-akhir-tahun.html Alololo tomey2 baby tu... huhu

    ReplyDelete
  13. irwan miswan..amboii..dibuatnyer kite mcm kilang..hahaha...insyallah aklo de reziki

    ReplyDelete
  14. anak buah akak pun kembar..singgah ler blog kalau nak tgok..hehehehe..salam kenal

    ReplyDelete
  15. Samalah dengan myu.
    Teringin nak ada anak kembar juga :) hehe

    ReplyDelete
  16. comelnya dapat anak kembar nie....ada sesiapa disini yang ada tips bagaimana nak buat anak kembar....?? :)

    ReplyDelete