hai assalammualaikum

" hai saya upin..ini adik saya ipin..ini kisah kami berdua..eh bukan sekarang..ini kisah kami semua."..kalo ayat miszrockers " haii saya miszrockers..ini kisah kehidupan miszrockers..jom blogwalking "..hahahaha...so korang tau la kan citer pe..UPIN DAN IPIN..kisah dua beradik yang tinggal bersama kaka dan neneknyer..ibu bapanyer dah tiada..comel je..musim pertama mse kisah puasa dan hari raya..mmg musim pertama dah tengok citer ni..best sgt..dia punyer citer mcm betul2 je kehidupan sebnr..wlaupun kadg2 ade gak la x logik..hehee..kalo korang nak tau suara miszrockers comel mcm diaorng la..hahahhaa...sekrang ni x tau dah musim kebrp..sebb dulu study x tengok tv..sekrg duk umh tgk dh musim 6..x taula kalo dah bnyk musim..hehee..


femes citer ni tau..bukan setakat budak2 je suke..mak yah atuk nenek pun suke tau..budak2 6,7 bulan pun dah suke..hehee.. jangan main2..citer ni ciptaan orang kite tau..patut banggan sikit..support industri kite..yeahhh..haishh dpt ank kembor mcm ni..comel je..hahahaa (berangan x sudah)....ok k bai..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours