DIA PUN NAK BERFACEBOOK

in , by Nadia Johari, 01:55:00
hai assalammualaikum

budak bambam ni sibuk je..ni la payhnyer klo dah leh berdiri..lagi2 kalo nmpk laptop..time tu gak al die nak mengacau..merngkak dengn cept..pstu berdiri dan mengetuk2 laptop..sebbnyer protes nad x lyn die..ish2..ish..leh erk mcm tu..kecik2 dah pndai berpikir nak protes..dah besr mcm ne plak..hahhaa..


nilah die..kalo kite ckp jgan..haipp sikit..die mengamuk..mnjerit..meronta ...dah jatuh bngun blik..kalo leh nk bls dendm..mmg die wat gak..haahhha..nsb ko kecik lg..klo dh besr kite sme2 gusti..hehehe...taula ko bambam sekrg..


tengok tu x berkelip haiih pndg facebook..ko pndg pe bambam..pndg permpuan seksi erk..xkan jumpe.punyer..acik ko ni mn de kwn2 seksi..hahaa..ko jgn memndai nk tekn ape2 erk kat komen tu...budk2 sekrng semua dah de facebook..budk bru msuk tadika pun dah de..express kan budk sekrng..kecik2 dh pndai gune IT...kayalah ko Mark..
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. hahaha tombamnya diaaaaaa.. habis la.. semua benda dia nak capai tu.. esok anak buah ena nk balik Malaysia dahhhhh... xsabau nk dukung dia... dia baru je brjln.. hehehe

    ReplyDelete
  2. haha..mse tu aina mainla puas2 dgn ank buah aina erk..ehhee

    ReplyDelete
  3. Hahah. Pandai dh dia nk berfacebook. Comel nyeee. Gerammm.

    ReplyDelete
  4. imanina..die akn fokus bile kite scroll ke bawh..hahhaha..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS