JUARA IDOLA KECIL MUSIM KE 5 - FARRA

in , by Nadia Johari, 01:41:00
hai assalammualaikum


Pencarian Bintang Idola Kecil (IK) musim kelima tiba pada kemuncaknya, seperti yang korang tau, malam ni merupakan pertandingan akhir rancangan realiti kanak-kanak iaitu IDOLA KECIL 5..menyaksikan lima peserta bersaing untuk merebut gelaran juara.siapakah peserta terakhir tu??...peserta terakhir IDOLA KECIL ialah Muhammad Benladin Munshi (Ben); Wan Adlyn Massyah Mohammad Shah (Darling); Farranisha Shazwany Mohd Faizul (Farra); Nur Adlina Batrisya Zuraimi (Tisyia) dan Muhammad Zulfeka Nasrun (Zul). 

Konsert akhir IDOLA KECIL 5 pada malam ini berlainan di mana ke semua finalis akan mempamerkan kebolehan menyanyi dengan diiringi muzik secara langsung. Selain menyanyikan lagu popular, peserta juga diberi lagu baru yang dicipta khas untuk mereka malam...Malam ni sangat happening sebab mempunyai jemputan khas..korang tau sape..artis meletop ko..hehe..NAJWA LATIF berduet dengan harris dan hairul , ALIFF AZIZ keluar sebgai lelaki semasa darling menyanyi..selain itu lagu yang digemari opo kono eh jang dan banyak lagi..


dan akhirnyer..peserta cilik bertudung, FARRAH  dinobatkan sebagai juara..wah mcm x cy je.sebb nand target si darling atau ben...malam ni FARRAH menyanyikan lagu beyonce dan satu lagu yang dicipta khas iaitu anugerah..

tempat pertama : FARRA
tempat kedua: DARLING
tempat ketiga: ZUL

 Tidak dinafikan peserta cilik bagi musim kelima ini mempunyai kebolehan yang luar biasa daripada segi vokal dan persembahan...mantap la adik-adik kita sekrg..tajniah kepada mereka semua..
SHARE 5 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2