hai assalammualaikum..

tengok tajuk pun msti klakr kan..hahhaa..miszrockers pun dah gelak2...mcm mana la kalo mat saLLeh atau minah salleh tau speaking jawa...hahhaha...klakr kan...ckp melayu pun berbelit2 lidah..ini kan plak nak cakap jawa....macam mana kalo saya madu dengan minah salleh..eh jap2..ade ke minah salleh nak dimadukan...tau ke diaorng mksd madu tu pun selain madu lebah...hahahaa...ntahla...


if aq madu ngan minah salleh..kalau jelaa...hahaaha..miszrockers ajar no dulu...
siji..loro..telu..papat..limo..nenem...pitu..wolu..songo..sepuluh....hahaahaa...pastu ckp..wes mangan urung..wes warek...hahaaha...alamk ade paparazi..ckp kat die..ono paparazi nang buri..ojo delok...hahahhaa...agk2 msti pening kaannn...hahaahhaa...eh korng phm ke ape miszrockers ckp tu..orang jawa jele paham...hahahha....k bai
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. hahaha lawak la... ish xmo la dimadukan, even dengan omputeh sekali pun.... ena memang tak suka... hikhik

    ReplyDelete
  2. hahhaa..akk pun x suke...xmo kongsi2 ni..cume slalu pk bnde plik2..hahaa

    ReplyDelete
  3. alaaaa tak fahammm. sadisssss T__T

    ReplyDelete
  4. nadia..hehehehe....p goggle trnslte klo adela..hehee..tu bnde basic je..hehee

    ReplyDelete