MACAM MANA KALAU KAWIN DENGAN MAT SALLEH

in , by Nadia Johari, 17:04:00
haii assalammualaikum...


bagaimana kalau miszrockers kawin ngn mat salleh...mcm mana rupe ank miszrockers nnt..hahhaha...leh bahagia ke..leh ke bimbing die...banyak tanggungjawab..ok..xyh berangan sgt erk..mrh plk..jejaka mafia tu kang....(hanyer dpt pegg je ank mat salleh ni..heheh)
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. pada saya baik jangan kawin ngan mat saleh nie..... nama pun mat saleh bukan sedap pun hahaha....

    saya suka melihat dari segi asal usul dan darah dagingnya.....kalau sebelum ia memeluk islam dan pelbagai benda dah sebati dalam darah daging dia....ia akan juga menjadi darah daging bagi anak-anak pulak....

    tah laaaa susah juga nak cakap....kalau dah suka apa boleh buat...hahaha...wallahualam...

    ReplyDelete
  2. MENTARI..TAU XPE..CUKUP BESR TANGGUNGJWB KITE NAK DIDIK DIE MENDALAMI ISLAM..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS