haii assalamualaikum..


hahhaa..seram x..seram x..tadi tengok ngn fmly smbil berblogwalking..mula2 dulu tgk seram la..tapi dah lama klkar plk nengoknyerr..hahaha..citer ni dah berabad dah..dulu nad penh tulis citer ni mse mula2 keluar dulu...HANTU KAK LIMAH ..tengok tarik 2011..sekrang 2012..so dah sthun lebih citer ni..x penh jemu nengoknyer..mmg dialog yang selalu mnjadi ikutan bab UCOP "kita bako je..kita bako je"...hahahha...citer ni klakr time diaorng lari lintang pukang nmpk hantu..hahaha..lagi2 ucop siap bawak welchairnyer lagi..hahaa..

sinopsis citer
Husin yang telah lama bekerja di Singapura mengambil keputusan balik ke kampung halamannya, Kampung Pisang. Apabila pulang ke rumahnya, Husin hairan melihat perangai pelik jiran sebelah rumahnya,Kak Limah yang langsung tidak bercakap dan rambut yang mengerbang semacam. Dia juga mengalami kejadian menakutkan ketika mahu tidur. Husin bergegas ke warung Pak Munawer, lalu menceritakan kepada orang-orang kampung yang mungkin Kak Limah sudah menjadi hantu. Pak Jabit yang memang bengang dengan Husin (kerana memutuskan ikatan kasih dengan anak gadisnya, Che Nin), menuduh Husin adalah pembawa nasib buruk kepada Kampung Pisang. Sebelum ini keadaan aman damai, sebaik sahaja Husin muncul, keadaan kembali kacau bilau. 

jom nyanyi smbil poco-pococ: ENJIT ENJIT SEMUT SAPE SAKIT NAIK ATAS.


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. ada tengok jgk semalam., hehe mmg x bosan laa tengok balik2., ^^

    ReplyDelete
  2. citer ni kelakar even tajuk mcm seram je..hihi

    ReplyDelete
  3. melissa..tau xpe..mmg x bosan pun..hehe

    didiey..sermnyer time kak limah tu..ahahha

    ReplyDelete