hai assalammualaikum..


korang tau kan semalam berlangsungnyer ANUGERAH JUARA LAGU dan korang dah tau sapa pemenangnyer kan..dan harini baru nad nak update..broadband lembap semacam je..dah bayor pun die lembap gak..ngengade la maxis ni..tapi xpe..leh update entry lagi..hahaa..anugerah juara lagu thun ni bertemakan seni..cantik kann die punyer background mse pembukaan..time misha omar nyanyi..pergh berwrna wrni..colurful you know..mse ziana zain nyanyi lagi la hebat..mse faizal tahir nyanyi mantopp..pastu die campak bunga..yang dapat intan ladyana..kamal adlin x jeles kaann..hehee..dan yang bestnyer semasa pengacara AJL si faizal ismail dan shery bercakap..siap ade effect lagi..siap patah lagi piala tu faizal wat..hahaa..berapa kali rehearsal pun nad x tau..memang menjadi..hehe..

so malam AJL terdapat 12 buah lagu yang telah dipertandingkan iaitu..
1. Ombak Rindu – Hafiz & Adira (mase ni aaron aziz datang dukung adira..jeles aq)
2. Simetri – Hazama & Amy Seach
3. Terukir Di Bintang – Yuna (digantikan aizat sebab yuna x dpt balik malaysia sebab ade urusan kat oversea
4. Anak Kampung – Jimmy Palikat & One Nation Emcee
5.
Idola – Azlan & the Typewriter

6. Teman Pengganti – Black & RJ
7. Lagu – Bedroom Santuary
8.
Tanpamu – Amir Jahari

9. Ku Akui – Hafiz (die xpkai tracksuit dah..hehe  )
10.
Pelangi Senja – Stacy

11.Andai Ku Bercinta Lagi – Mojo (marsha londo dijemput)
12.Patah Seribu – Shila Hamzah

dan penutup pula tersangatla meriah apabila gitaris dan penyanyi legend keluar..penyanyi yang penah memenangi juara lagu pada masa dahulu...semua orang menyanyi dan terhidur apabila RAMLI SARIP menyanyikan lagu KAMELIA...ooo..mantaop bebeh..terbaikla lagu2-lagu lama..i loikeeee...

dan keputusannyer..

JUARA 
LAGU TERUKIR DI BINTANG 
HADIAH RM 35000 BESERTA TROFI
-nyanyian YUNA yang digantikan oleh AIZAT..lagu yang simple..x memerlukan suara yang tinggi..sempoi je joget..waakakkaka...x sangka menang..kalo dulu pkai tracksuit je..yang ni nthlah..hahaa..pasni AJL nyanyi lagu biasa2 je..kan menang..hohoho



NAIB JUARA
IDOLA
AZLAN & THE TYPEWRITER
HADIAH RM 15000 BESERTA TROFI



KETIGA & VOKAL TERBAIK
KU AKUI
HADIAH RM 12000 BESERTA TROFI & RM10 000



PERSEMBAHAN TERBAIK
BLACK& RJ
HADIAH RM 10 000


tahniah kepada semua pemenang..kalo de yang x puas hati tu..banyok2 la bersbor erk..hohoho//
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours