hai assalammualaikum

Tidak padan dengan usia sudah lebih separuh abad, seorang janda berstatus nenek kerap bertukar pasangan, membawa teman lelakinya pulang ke rumah di flat Larkin di sini.
Malah, anak sulungnya, wanita berusia awal 30-an, dipercayai bersekedudukan dengan teman lelaki hingga melahirkan seorang anak berusia dua tahun manakala anak keempatnya, juga wanita berusia awal 20-an, melarikan diri dari rumah itu selepas mengandung anak luar nikah.
Dua anak lelakinya, iaitu anak kedua dan ketiga yang sudah berkahwin serta tinggal bersamanya, hanya mampu menasihatkan ibu, kakak serta adik perempuan mereka.

sumber..mymeTro
hailah nenek..kubur kata mari..rumah kata pergi..bertaubatlah wahai nenek.. nasiblah anak lelakinyer x terjebak..kalau x..x taula nak cakap ape..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

14 comments so far,Add yours

  1. Astaghfirullahal 'Azim... huhuk :(
    Allahumma Takhtim 'Alaina Bihusnil Khatimah,
    Wa La Takhtim 'Alaina Bi Su-il Khatimah. aamin.

    ReplyDelete
  2. sedih bila baca berita nie..... dah tua2 pun masih tak sedar diri....satu keluarga terjebak sama.....

    ReplyDelete
  3. dunia akhir zaman mmg mcm ni la sys..aishhh..mohon insan tu berubah..:)

    ReplyDelete
  4. hmm...moga dia dapat hidayah Allah..

    ReplyDelete
  5. Adus..sayangnya...
    umur dah tua masih belum sedar...
    Harapannya cepat2 bertaubat kerana selagi kita bernafas pintu taubat sentiasa terbuka..

    ReplyDelete
  6. suka dengan doa mar haini...

    mselim3

    ReplyDelete
  7. semoga Allah memberikan dia hidayah supaya kembali ke pangkal jalan...

    ReplyDelete
  8. sumpah gewliii, xde kerja lain ke nenek oiiiiiiii

    ReplyDelete
  9. no komen la ciksu bab ni.
    baca kat kosmo hari tu.jb mmg agak sosial..
    semoga diberi jalan petunjuk

    ReplyDelete
  10. NAD PUN X TAU NAK CKP..NENEK YANG PERSN CNTIK LAGI..SEPATUTNYER NENK BERI CONTOH YANG BAIK KAT CUUC..DAN SEBAGAI IBU SEPATUTNYER MEMBERI TELADAN YANG BAIK PADA ANK2..IBU YANG NASIHAT ANAK..TAPI NI SEBALIKNYER

    ReplyDelete