hai assalammualaikum

haaiii semua..i'm back (speaking konon)..wahhhh..misz my blog laa..ape dah jadi ni..banyaknya lalang..kene tebas bagi licin..takut banyak binatang yang bersarang jap lagi..wahh.ape citer korang sume..rindu nak baca korang punyer cerita..rindu nak mengomen kat korang punyer blog..kelembapan internet dan kesibukan diri ini membataskan untuk memblogwalking dan membuat entry...banyak dah tersimpan..tapi tak dapat dilepaskan lagi...rindu nak bertaip kat laptop..hahhaa..dah terkial-kial ni menaip...dah tunggang terbalik menaip..diri ni pun dah tak terurus..hahaha...

walaupun dah lama tak berblogwalking tapi nad takkan lupakan korang sume..blogger apit, blogger shida, blogger aina..blogger emas putih, blogger iwan, blogger lyeen, blogger innanie, bloger lisa, blogger mama maszul, blogger kak mia, blogger abang TA, blogger paly, blogger aku seorang kulikatif, blogger ibu berbicara, blogger yumida, blogger budak poyo, blogger ummi, blogger nadia, blogger deno, blogger niera.blogger bang hanif..blogger didiey..blogger najiha dan semua blogger2...rasa nak senaraikan semua je...rinduu wooo..nama nadia johari dah lama takde bertapak kat komen blog korang kan..hohohoho...nasib baik ade facebook..lehla nad tengok blogger2 post entry..tu pun tak dapat tengok lama sebab kat opis...=(..

takpe..pasni nad try...nad nak blogwalking semula..nak aktif mcm sebelum ni..weeee...wait ye korang semua..nad tengah bz untuk ari ahad ni..penting2..=)

rindu tak dengan budak yang suka warna biru ni...hehhee..

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours