hai assalammualaikum..

sekarang mana ada orang main kad raya dah kan, orang sekarang dah taknak membazir beli kad-kad ni, diaorang main sms je, jimat dan mudah dan cepat dihantar. Tapi tak semua macam tu tau, ada gak yang main kad raya lagi sekarang ni untuk dijadikan kenangan atau untuk mengingati peminat. Macam nad la suka mengumpul kad raya yang orang bagi..penuh satu kotak dah..dulu nad pun suka anta kad raya, suka balas balik kad yang orang bagi kat nad..hehe..sebagai tanda terima kasih kepada mereka. Tapi tahun ni tak sempat, takpe nad akan bagi dalam bentuk lain untuk mereka..=)

haa korang kenal tak dalam gambar ni blogger siapa??..hahh teka pat..teka pat..hhehehe...blogger ni dengan nuffnang kawan baik..hahaa..kalau korang nak tau apa-apa apsal nuffnang boleh tanya dia..dia memang pro...hadiah pertama nad dapat daripada blogger diala...baik hati angat..tak sombong dan peramah..rajin update blog..dan feveret warna kitaorang sama..biru..hehehe..okla nad bagitau..blogger ni..blogger shida..hehe..

baru 12 Ramadhan dah dapat kad raya..wahh excited kau..mula-mula pelik jugak surat apa ni..tengok dekat cahaya matahari sebab kalau boleh taknak tengok dulu apa dalamnya..kononya surprise..hahaa..poyo tak poyo..selidik-selidik musykil lagi surat apa..last-last ternampk satu ayat dekat depan sampul..


nampak tak ayat tu..nampak tak..."top komen bulanan blog shida "..yeaaahhh..im so happy...tak sangka dapat kad raya shida, sebab nad dah lama tak terjah blog shida. memang nad dah terjah blog shida semalam.nad tak boleh tak tengok blog shida..memang nad akui banyak segmen yang shida buat nad terlepas sebb tiada masa..hehe..suka sangat-sangat ok..kad raya pertama plak tu..thank you shida...thank you sangat2.

dapat dua lagi..suka suka suka...hehe..
jom tejah blog shida
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. bestnyaaa dapat kad raya.. huaaaaaaaaaaaa jlesnyaaa... nak jugaaa!

    ReplyDelete
  2. untung lahhhhh,,, lalala

    ReplyDelete
  3. Awk nk kad raya ag x..lau nk kita nk pos mihmih ;-)

    ReplyDelete
  4. Untung laaa dapat kad raya. Huhu~ T_T

    ReplyDelete
  5. Hello !

    Do you need a legitimate and fast loan service?
    We are currently offering 3% Loans of all Kinds, Business loans, Personal Loans, Car Loans, Agricultural Loans, or Project funding? We offer loans to companies and individuals worldwide, debt consolidation, even though you have a
    low credit scores and finding it hard to get Loans from your local Banks or any financial institutions? , and now having a hard time dealing with your bank, or any other financial institutions? Do you need an urgent loan if yes Email us back via (ryanloaninvestment@outlook.com) we Give all types of Loans.

    Apply Now and get your cash urgently!

    * Borrow between 5000 to 50,000,000 euro
    * Choose between 1 to 30 years to repay.
    * Flexible loan terms and conditions.

    All these plans and more,contact us now.

    contact us via email: for the loan company who assisted me here is their contact details (ryanloaninvestment@outlook.com)


    Regards
    Management.
    Call number :+27 (0603170517)
    Contact Your Speedy Loan Now!

    ReplyDelete