hai assalammualaikum

sebelum itu nad ingin mengucapkan salam Nuzul Quran kepada semua umat manusia..hari ini hari Jumaat..tapi dah tengah malam ni.jam dah menunjukkan pukul 1.05 minit..maknanyer hari ini hari sabtu..hahahha..hari ni nad cuti..berderetla sampai hari ahad..huhu..betapa syoknyer dapat cuti..inila orang kalau makan gaji..dapat cuti itu adalah satu nikmat yang tidak boleh disia-siakan..hehee...rehat sepuas-puasnya untuk badan minda dan otak..


sangat seronok hari ini dapat kad raya lagi daripada seorang blogger lagi...blogger dari Kuala Lumpur ni..kalau tak silap nad la..hehe..blogger ni memang femes memes la..sekali dia lekat sampul kad raya tu ketat daaa..guna gam gajah ke..hehhehe..nak tau sape..jeng..jeng..jeng


ni la abang hensem yang beri nad kad raya tu..hehehe..blogger Uzair Othman..siap dah pakai baju melayu tu..tak sabor nak raya ler tu..hehee..ni kad raya kedua nad terima daripada blogger..huhuhu..suka..suka..suka..ohh tengok pantun Aidilfitri dia..nad pun nak berpantun jugakla..hehe

Cahaya ramadam berlalu pergi,
Menyambut tibanya Aidilfitri,
Ampun maaf segala peri,
Semoga ikatan kekal dihati.
Selamat Hari Raya Maaf zahir batin.

hehhehe..lagi dua minggu nak raya weeiii..jom terjah blog abang hensem Uzair ni..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

15 comments so far,Add yours

  1. Fuhyo! haha. nak dapat kad raya dari muna? Jom lawat blog :)

    ReplyDelete
  2. untung la dapat dari uzair... huaaaa... ena dlu dapat kad raya dari dia masa tahun 2010 tak silap.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. wahhh..bestnya dapat kad raya....hee

    ReplyDelete
  4. Dah lame x dpt kad rayer.....

    ReplyDelete
  5. Bestnya dapat kad raya ^^ saya dah banyak tahun tak dapat kad raya taw. Huhu~

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum....

    hi nadia :)

    memang feymes blogger tuh...nadia pun apa kurangnya...feymes jugak...jadi memang awesome laa..keke

    ayie dpt jugak kad raya dari kawan blogger..tapi ayie dah cakap tahun ni mmmg x kan balas...haha

    ReplyDelete
  7. untunglah dpt kad raya.. tp mmg kreatif dan rajin abg Uzair tu.. :D ehehe

    ReplyDelete
  8. pergh..bestnya dapat kad raya.. jadi tak sabar nak beraya kan???hehehehe

    ReplyDelete
  9. mesti bnyk koleksi kad raya ni.. hehe

    ReplyDelete
  10. mesti bnyk koleksi kad raya ni.. hehe

    ReplyDelete
  11. dah jarang dapat kad raya sekarang. hihi

    ReplyDelete