hai assalammualaikum..

abang posmen yang baik hati hantar kad raya lagi..bagusla abang posmen..mesti banyak kad raya dia hantar kan..hehee..ok ni kad raya yang ketiga dan keempat nad dapat..sonoknyerrr...leh gantung kat rumah..hehee..comey-comey semuanyer..nad siap dapat duit raya lagi dari blogger ni..baikk hatinyerrrrrrrrr laaaaa..hahahaa..meh tengok sapa yang bagi..


tengok pelekat tu mesti dah tau kan dari sape..hehehe..dari blogger Apit..seorang yang kreatif dalam membuat doodle..buat kad..buat apa-apa la..gigih bekerja..hehee..hasil kerjanya pun menarik..


ni kad raya dia..kan dah cakap dia baik hati sebab ada duit raya..tapi sayang duit raya tu tak boleh guna..hampeh la punyer apit..hohoho...baru nak excited dapat duit raya daripada blogger..hijau je kad raya dia.. selamat hari raya aidilfitri Apit..terjah blog die



ni blogger oshin yang bagi..dah lama tak dapat kad kartun-kartun ni..hehee..comey je..tengok dia punyer ayat..taula nad kuat makan..semua nak makan..hohoho..


salam kenalan juga kepada oshin..dan selamat hari raya Aidilfitri..makan jangan banyak sangat..hehee..shoping jangan berlebih-lebih..hehee..berjimat cermat amalam mulia..nak kenal dengan oshin..sini terjah..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

9 comments so far,Add yours

  1. tahniah..byk kad raya ye dapat..
    selamat hari raya ^_^

    ReplyDelete
  2. wah banyaknya kad raya, *_^... Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin!

    ReplyDelete
  3. byk jgk dpt kad raya ya..
    hihihi ugtkan duit betul.. :)

    ReplyDelete
  4. kalau leh guna, untung yg dpt..kih2.

    slmt hari raya dear..

    ReplyDelete
  5. Eh eh..
    mati2 ingt dpt duit raya.
    hahah.

    ReplyDelete
  6. pergh.. cuba try guna duit tu untuk shopping baju raya.. kat kedai yang sesak.hahaha :P

    ReplyDelete
  7. banyak nye kad raya!
    selamat hari raya.

    ReplyDelete