hai assalammualaikum..

Tahun baru ni, dunia baru, semua baru..eh yeke..hahhaa..takdela..sama je...cuma lagi beberapa bulan je bakal menempuh dunia baru..keje pulak semakin menimbun..alhamdulillah dah jumpa pengganti tempat kerja ku nanti. Baca kat facebook, semua tengah demam, yela cuaca sejuk yang disebabkan angin taufan di cina, dan cuaca panas berselang seli menyebabkan ramai tak sihat. Macam tu jugak nad. Baru kene jumaat petang tu, tapi gigihkan juga pergi ke event di ofis. Balik dari event demam terus melarat. Tido siap pakai baju sejuk dan stokin.



Hari sabtu ku habiskan masa dengan tido. Badan sangat tak larat. Yela orang dah lama tak demam tiba-tiba demam, macam mana korang rasa. Nad tak on9, tak tengok tv, rasa malas nak semua tu. Tido dari pagi sampai ke petang..oh my teruknya ko nad..hehhe..Petang tu mak kejutkan ajak p klinik. Laratkan diri bangun untuk ke klinik...malam tu siap pakai cool fever..ala yang dekat iklan letak dekat dahi tu, tapi untuk org dewasa punyer.. Alhamdulillah sekarang semakin kurang. Lagi empat hari nak cuti raya cina...ada plan tak..hehe..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Bismillahi syafi.... Akk pon tengah tak sihat ni.... Sabar dgn dugaan Dia....

    ReplyDelete
  2. shida baru je baik demam nad..huhuu siksa..

    ReplyDelete
  3. muja pun sempat selesema dan batuk.

    ReplyDelete