hai assalammualaikum

Harganya Murah Tapi Rasanya Manis - Barang sekarang nak dapat murah pun susah..sekarang semua barang dah naik..so jimat-jimatla berbelanja..Nak dijadikan cerita malam tu pergi makan dekat luar dan malam tu jugak ada pasar malam..kitaorang keluar dalam pukul 9.30 malam dan pasar pun dah nak tutup..masa tu la peniaga mula menjula makanan dan pakaian dengan murah..tengah jalan-jalan tetiba jejaka mafia dengar satu peniaga ni cakap..tembikai RM1..RM1...beli bang..beli ..


Ni tembikainya..seriusly separuh tembikai harga RM1 sebab diaorang dah nak tutup kedai..rezeki kitaorang..hehe...

Lagi satu anggur selonngok RM 5...sedap pun sedap..manis pun manis..sambil tengok tv..sambil ngunyah...

Rezeki dapat buah manis dengan harga murah..hehehe...pasni p pasar tunggu sampai die nak tutup..hahaa..dapat lagi harga murah..hahaa..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. hahaha..hamboi... syok tu..gi last2..hihih...

    ReplyDelete
  2. tembikai mmg sedap dimakan bila cuaca panas...dah dekat 3 minggu bertemankan tembikai....stok hampir habes dah ni..

    ReplyDelete
  3. wah..tips membeli ni..kena try ni..
    rezeki..

    ReplyDelete
  4. bukan nk bt akak jeles tau. tp kat tmpat liz tembikai 1kg 80sen. hihi.

    ReplyDelete
  5. bukan nk bt akak jeles tau. tp kat tmpat liz tembikai 1kg 80sen. hihi.

    ReplyDelete
  6. Murah sungguh! Rezeki akk. Alhamdulillah. Makan puas puas ye. Hehehehe

    ReplyDelete
  7. mmg rezeki btl..patutula parent sya pun ske g lwat2 psar mlm.heehhe ada sale..hahahaahahaha

    ReplyDelete