hai assalammualaikum


Aku Hidup Dalam Blues - Blues untuk aku..lama dah kan tak baca majalah kartun ni..kalau dulu satu almari penuh dengan majalah kartun..jalan cerita dan ilustrasi memang best sampai menarik perhatian kita untuk membaca..Dahulu, Majalah ujang, majalah gila-gila memang menjadi kegilaan nad..majalah ni yang membuatkan nad ketawa terbahak-bahak..Sebab cerita dia yang best dan kelakar..hehe.. Boleh merelasekan tension bila baca majalah Ujang ni...lagi- lagi citer workshop cupin dan mat despatch..



Tengok tengah kemas rumah jumpa majalah Ujang ni..tergendala kemas sebab nak baca majalah Ujang ni..kihkih






Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. Lama sungguh dah tak baca komik ni. Heheh dulu kakak ena suka kumpul. Ena pun join sekali memandangkan ena pun kaki komik

    ReplyDelete
  2. pergh...
    ini legend dulu nie..
    watak shak tu mmg terbaik time tue.

    ReplyDelete
  3. Dulu-dulu memang layan majalah Ujang, Gila-gila...lepas tu layan pulak Gempak dan Utopia. Skrg dah tak layan dah komik2 ni...

    ReplyDelete
  4. dlu pun kengkadang je jumpa,, best gak klau jenjarang baca,, hehe

    ReplyDelete
  5. Masa sekolah dulu nih.. skang dh ntah kemana dh majalah berkoyan2 dulu..

    ReplyDelete