CRAZY RAYA SALES OMG FEST 2014 KEMBALI LAGI

in , by Nadia Johari, 07:13:00
hai assalammualaikum

Crazy Raya Sales OMG Fest 2014 Kembali lagi - Siapa suka shopingg..angkat tangann!!!..mari..marii..nad ada satu berita baik untuk mereka yang suka bershoping. Korang mesti suka tempat ni sebab pelbagai pakaian dan makanan yang akan dijual di sini dengan harga yang berpatutan.. OMG Fest kembalii...Dekat mana!..dekat manaa!...ok sabar...ia akan diadakan di Shah Alam.


OMG Fest 2014 akan kembali dengan tema OMGFest Crazy Raya Sales -Part 2 yang lebih meriah dengan bermacam aktiviti...OMG Fest diadakan bagi memberi peluang kepada peniaga online untuk berniaga dan memperkenalkan produk mereka kepada orang awam. OMG Fest part 2 akan menghimpunkan lebih 200 peniaga-peniaga online dengan produk-produk terkini pakaian, kosmetik dan makanan.




Lebih 20 orang artis akan turut serta....!!!!!!
Antaranya Catriona Ros, Raja Ema, Mawi dan Ekin, Bienda, Zarina Zainuddin, Saida Dan Sairah, Aida Rahim, Afdlin Shauki, Arja Lee, Aida Aris, Nadia Mustafa dan Ramai Lagi

Membeli sambil menderma, itulah sokongan kita kepada rakyat Palestine yang sedang bertarung demi mempertahankan negaranya. Bantu antara satu sama lain, hasil jualan akan didermakan kepada TABUNG GAZA. OMG Fest ( Oh Must Go Festival ) telah dilancarkan dengan kerjasama Muslim Care Youth dan Appslippers Pioneer akan mengadakan pertunjukan fesyen yang bertemakan " Gaza Fashion Expression ". .




Bagi mereka yang suka menyelam, khas untuk wanita muslim, anda boleh melakukan aktiviti ini kerana anda tidak perlu risau lagi dengan aurat, atau malu untuk menyelam kerana hanya perempuan sahaja yang menyelam tiada lelaki dan aurat juga terjaga. Mari sertai Muslimah Diver , khas untuk penyelam muslimah yang mementingkan aurat. Muslimah Diver juga turut bekerjasama dengan OMG Fest kali ini. Satu penyerahan bendera Gaza akan dibawa turun ke dasar laut di Pulau Tioman pada 15 dan 16 September.

Menurut Pengaraha Urusan OMG fest Ventures, Liza Baharum, sasaran utama acara ini bukanlah sahaja untuk mendekatkan para usahawan online dengan pembeli malah untuk membantu melebarkan perniagaan mereka melalui " Business Matching" dimana dapat mempelajari mengenai bagaiman penagwasan kewangan, pemilihan harga produk serta baudget pemasaran bagi menstabilkan perniagaan jauh lebih depan.


JOM DATANG BERAMAI-RAMAI!!!!!

28 September 2014 ( Ahad )
10 pagi hingga 9 malam
Dewan Raja Muda, Kompleks Belia & Kebudayaan Seksyen 7 Shah Alam

Oh Must Go Festival akan berada di beberapa bandar utama bermula di Johor Bahri, Pulau Pinang, Kelantan dan berakhir di Kuala Lumpur untuk mempromosikan acara ini.

Untuk keterangan lanjut, bolehlah hubungi Dazrina (012-4269280) atau 
Lieza (019-2796275).
SHARE 10 comments

Add your comment

  1. Siapa jurulatih utk Muslimah Diver tu??

    ReplyDelete
  2. amboi bestnya dia..dpt jumpa org popular.. :D comel2.. dpt pula membeli sambil menderma...syok.. ^_^

    ReplyDelete
  3. amboi bestnya dia..dpt jumpa org popular.. :D comel2.. dpt pula membeli sambil menderma...syok.. ^_^

    ReplyDelete
  4. amboi bestnya dia..dpt jumpa org popular.. :D comel2.. dpt pula membeli sambil menderma...syok.. ^_^

    ReplyDelete
  5. bila la dpt shopping sama2 sama ni

    ReplyDelete
  6. OMG OMG OMG! heheheehe kene terjah niii

    ReplyDelete
  7. laaa kak nad ada kat sini gak upnye .nape kita tak jumpa eh ? :P

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2