MONA DAH KEMBALI SIHAT

in , by Nadia Johari, 00:45:00
hai assalammualaikum


Mona Dah Kembali Sihat - Alhamdulillah...Mona dah semakin pulih..Dah tak berak dan boleh bergerak sana sini, meloncat sana sini..Dapat keluar je dari sangkar terus berlari..naik tangga turun tangga..main dengan gembiranyaa..Dah tak berak cair dah..berak pun dah macam biasa..Dah tak meraung kesakitan..bunyi mengiau pun sebab nak makan..Happy je nengok..


Yang suka Si Putihla..dapat terkam Mona..hahhaa..lama sangat menunggu ni..hehee..akhirnya dapat hajat die..hahaha..maaf korang main dalam rumah memang kene snap..takde privacy langsung nak main kan..hahha...lepas tu main kejar-kejar dalam rumah..nad pulak yang pening..adeh..



Boleh pulak lepak depan tv..sedap je korang landing kan..


DANA UNTUK KUCING YUI

Nad tau dekat sini ramai pencinta kucing, begitu juga nad. Kadang-kadang ape kita buat untuk kucing adalah untuk kebaikan bersama. Ini kisah kawan blogger nad..dia memerlukan Dana Untuk kucing die untuk spay & neuter kucing-kucing die. Ini nad copy dari blog die..sama-sama membantu
Korang boleh pergi ke blog die Nurul Yui


" Masih ingatkah kalian akan projek peribadi aku iaitu Dana Untuk Meow? Lama aku tak update. Masih ada lagi item yang tak terjual. Masih lagi belum mendapat sambutan.

Sehingga kini, makin meriah rumahku dengan meow-meow yang ada. Sudah lebih 30 ekor. Sudah lama membela dan baru kini niat aku untuk spay & neuter kucing-kucing yang ada. Kos? Ya memang tinggi. Sebab itu aku wujudkan Dana Untuk Meow. Hasil jualan 100% aku salurkan untuk kos mereka.


Aku bukan orang yang senang. Tapi hati kuat menyayangi binatang yang ada yang telah ku anggap sebagai keluarga sendiri. Memandangkan aku taknak pembiakan lebih banyak ( atas faktor rumah & kebajikan mereka ), maka niat utama aku adalah untuk memandulkan mereka. Faktor kos sahaja. Sebab itu aku buat apa yang terdaya.

Maka aku jadikan blog salah satu medium untuk aku sampaikan hasrat & niat aku. Jika anda berniat untuk membeli sambil menderma, boleh rujuk album Dana Untuk Meow di fb page Nurul Yui Collection. InshaaALLAH di situ tempat lebih cepat untuk aku kemaskini.


Sangat aku alu-alukan jika ada di antara kalian ingin war-warkan hasrat aku ini. Aku berharap aku dapat buat perkara ini secepat mungkin demi kebajikan & kebaikan mereka. InshaaALLAH. Moga ALLAH permudahkan segalanya."


SHARE 10 comments

Add your comment

  1. bawa pergi ke Klinik Kembiri Shah Alam pun dah ada ... baru buka!!!! Jauh lebih murah dari biasa

    http://www.spca.org.my/v51/noticeboard.php?id=123

    Female Spay RM90 upwards
    Male Castration RM70 upwards

    ReplyDelete
  2. ambooii.. nama mona. kelas kau jah. ^__^

    ReplyDelete
  3. SALAM...

    MACAM BOYZ AND KIKI JM


    http://jmbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wahh nama mona ? Sweett hehe

    http://blurrr4evablurr.blogspot.com/2014/12/can-you-see-my-blogbuster-videos.html

    ReplyDelete
  5. sila kan Mona...jangan malu2..hahahah...

    bagus yui ni..jarang ada orang yang prihatin macam ni..

    ReplyDelete
  6. sis ada 9 ekor . bila tidor kat atas karpet depan tv . kumpul ramai2 join kami tgk tv ... heee

    ReplyDelete
  7. dah sihat ekk.. nnti den jmpa sekeh sekeh dia hahaha

    ReplyDelete
  8. hahaha. tak menyabarr. yeay. dh sihat!

    ReplyDelete
  9. Gambar kedua dr atas.. Erkkkk..????!!! Haha

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2