PISANG GORENG CHEESE DARI JOHOR

in , by Nadia Johari, 13:16:00
hai assalammualaikum

Pisang Goreng Cheese Dari Johor - Sebelum ni makan goreng pisang kosong je..Sekarang!!!,..ade campuran cheese dan coklat lagi kau.. Pisang Goreng Cheese memang dah jadi trend sekarang ni..sampai aku meleleh tengok diaorang post..kahkahkah..kan nad penah cerita nak mengidam Pisang Goreng Cheese ni..entry dekat SINI.. tak sangka akhirnya kawanku memahami diriku..hahaha..


Punyalah jauh nad merantau baru dapat Pisang Goreng Cheese ni..hahaa..padahal yang dekat ada, tapi apakan daya, menuggu jejaka mafia free tu entah bila. Sabtu lepas nad pergi ke Johor, kenduri kawan nad kawin. Balik dari kenduri kawin, nad dengan kawan-kawan lain singgah ke rumah Sue kawan lagi satu yang duduk dekat Johor jugak. Kami semua kawan satu UUM. Yela dah alang-alang, singgahla rumah dia. Tak sangka pulak dia pergi beli Pisang Goreng Cheese..hahhaa...macam tau-tau je nad ngidam..Teruja!!! Senyum riang nad nampak pisang goreng cheese tu..hahaha..Die beli yang ada bersalut cheese dan coklat..nyumnymm.. Macam banyak je pisang die sumbat..puas hati kauu..


Sekali rasa..urmmmppphh..mantapp..dua kali rasa..heaven sangatt..hahaa..berkali-kali rasa..fuhh..terbaikkk!!!...Memang makan tak pandang kiri kanan..makan sambil tengok tv, layan runningman...sambil minum air nescafe..Disebabkan tekak tak boleh minum air nescafe, jadi minum air kosong jela..heehee..

Dan sekarang nad teringin lagi nak makan Pisang Goreng Cheese ni..hahaha..Terima kasih sue..
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. terliur la pulak.. huhuu..kat putrajaya pun dah ada rasanya..tapi tak tau kat mana

    ReplyDelete
  2. banyak betul cheese dan coklat dia ek...

    ReplyDelete
  3. bestnya . kongsi sikit kak . hehee

    ReplyDelete
  4. popular pulak pisang keju nie kan

    ReplyDelete
  5. Hello Semua orang
    syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
    Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2