hai assalammualaikum

Kucing Layan Running Man - hahahha sejak aku dah layan Running Man ni..setiap kali tayang running man nad akan record dekat astro. Memang takkan miss cerita ni..dan bila nad nak tengok, nad bukarecord tu..senang dengan record..boleh cepatkan iklan yang tak suka dok tengok tu..hehe..Memandangkan nad memang giler dengan Running Man..kucing nad pun join..ahhaa

Si Mona ni memang suka lepak depan tv lepas dia kekenyangan..lepas makan je, naik dekat tv tu, lepak, kadang sampai tertido..kadang tak boleh blah layan tv sekali..hahaa..tv gerak-gerak kan..lawak je kadang tengok kucing sekor nad ni..macam-macam la..Dia punya syok tengok Running Man sampai mata tak berkedip. Mayb dia tengok makhluk asing turun ke bumi..dengan pakaian pelik..ahhaa..meh ler layan youtube ni..


Running Man memang terkenal..Program korea paling popular hasil terbitan SBS Production.. Tengok saja peminat mereka..mana je diaorang pergi mesti ada yang kenal..huihhh..popular habis depa..Memang tak kering gusi layan rancangan ni..ehhe..

K malam ni layan lagi yang nad record..

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours