hai assalammualaikum


Malam Ini Final Maharajalawak Mega 2014 - kalau diikutkan tahun ni Maharajalawak Mega tidak sehebat yang sebelum-sebelum ni..mungkin idea dah kurang..yela..bukan senang buat lawak..tapi mereka dah berusaha dan kadang-kadang ada lawak yang terlebih pulak..heheh. Dan malam ni final Maharajalawak Mega akan berakhir..malam ni final weiii..

Tinggal beberapa jam sahaja lagi Pentas akhir program komedi Maharaja Lawak Mega 2014 bakal berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil, Kuala Lumpur. Kemunculan lima kumpulan iaitu Sepahtu, Zero, Shiro, Bocey dan Nabil semestinya dinanti-nantikan para peminat mereka. Dari mula start Maharajalawak Mega, nad hanya menunggu untuk persembahan zero..mula-mula zero paling bagus..pastu down..pastu diaornag bangkit balik..harap malam ni Zero buat yang terbaik..

Pasti semua tak sabar nak tengok kan..hehe..jangan lupa pukul 10 malam, tercegak depan tv siaran 132 astro warna..siapa tak leh tengok boleh layan dekat mana-mana..siapa agaknya juara kan..ku harapkan zero tempat pertama, bocey kedua..hhaha..pilihla pemenang yang lain pulak kan..tapi macam tak je..harap malam ni semua lawak...final kot..Dua tema berbeza, malam ni, muzikal dan Bebas
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. mcm ada chance je zero menang ...

    ReplyDelete
  2. terkejar kejar tengok tv malam ni. haha. mlm nak tengok istikharah cnt tu pun nak tengok :)

    ReplyDelete
  3. serentak dgn istikharah cinta. tertido.. tgk tonton je lah. hee....

    ReplyDelete